1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
Cool, man undres over hvor de ikke bare fik den knust, og hvor er taget ? og mon indtrækket er jordslået ??
Mon ikke de har gravet den ned i vild panik.
Tror ikke jeg ville drøne hen til huggeren med en flaske liebfraumilch når man i forvejen var under mistanke..
G.
http://www.presseportal.de/polizeipresse/pm/104234/2635494/pol-el-fotos-des-vergrabenes-autos
http://www.welt.de/motor/article123758726/Der-VW-in-dem-ein-Todesraetsel-steckt.html
Kan nogle oversætte…..
...Google kan - ikke godt, men hurtigt
I Emsland blev en begravet VW 1600 opdaget. Sandsynligvis forårsaget af død med det en ulykke. Bilen er godt for kriminelle bil. På grund af sin form og sin kuffert. Fra Denise Juchem
VW 1600
Foto: Autodrome / PLC
VW 1600
Det lyder som et script uddrag fra en ny Tatort episode. Hvad skete der i Emsland, men virkeligheden er: På en gård nær den hollandske grænse en nedgravet bil blev fundet. Efter indledende forskning af politiet til bilen, en lyseblå VW i 1600, har været impliceret i Nederlandene i en ulykke næsten 43 år siden, hvor en fodgænger blev dræbt.
Hvorvidt puslespillet kan løses ved bilen og dens fører, er i øjeblikket uklart. Efter mere end fire årtier i jorden bør ikke være mærkbare for mange flere spor. Fascinerende er historien om denne model. Fordi bilen begrundet afgang fra den succesfulde Beetle og få VW-mærket i en ny kategori af køretøjer.
Beslutningen om at tilbyde mere end bare billen, koncernen allerede udfældet i 50'erne, på et tidspunkt, hvor langdistanceløber solgt i stadigt stigende tal. Ikke desto mindre er den udøvende suite tanker foretaget i Wolfsburg om, hvordan du kan holde disse kunder eller endda vinde, der ønskede at give ikke længere tilfreds med en bille.
"Bare ingen eksperimenter"
Med den økonomiske mirakel, indkomst og dermed krav fra mennesker steget. Bilen har udviklet sig fra ren transport statussymbol, som du også gerne imponere naboerne, det skal være behageligt og give mere plads til mere fritid.
Så beslutningen om at fortsætte opbygningen af Beetle, men derudover tilbyde en større Volkswagen faldt. Men en, der klyngede sig til den gamle og motoren stadig havde den bageste, der arbejdede efter den sædvanlige bokser princip og blev naturligvis afkølet med luft.
Med disse specifikationer blev bygget på tegnebrættet af VW designere af type 3 (type 1 var Beetle, Type 2 VW Bus), en mellemstor sedan med klassiske notchback silhuet, "Bare ikke eksperimentere" var baseret på Adenauer-Maxime. Akselafstanden forblev bille-mål på 2,40 meter. To døre var stadig anerkendt som målestok for alle ting. Motoren var en Beetle motor, men en boret, der gjorde 1500 cc og 45 hk.
Når bilen blev præsenteret på 1961 Frankfurt Motor Show, besøgende var overrasket. Den anden bil serie siden Beetle ikke bare tilbyde bedre ydelse og komfort, men også to bagagerum - en forside og en bagside med 180 liter 200 liter. Ideel til rejse-elskende tyskere. Eller for at gemme din plyndre. Den type 3 cost sedan 6400 Mark - og næsten 1100 point mere end den Beetle.
Altered forskydning, ændrede navn
Konkurrencen var imidlertid store, havde til en vis grad mere avancerede biler på tilbud. Ford, for eksempel bygget 17M i badet design. Til sammenligning bug-udvikling virkede bare for kedeligt. Mange udpeget type 3 som uneitelste bil, der havde at tilbyde republikken efter billen.
De halvanden liter af den nye model blev betragtet som den anerkendte standard i middelklassen (Link: http://www.welt.de/motor/fahrberichte-tests/mittelklasse/) , var at bære slagvolumen i navnet VW 1500. Ud over sedan form bilen blev tilbudt som en stationcar.
Kundens ønske om mere magt, udviklerne kom og bygget 1965 udvidet til 1,6 liters motor med 54 hk én. Den ændrede Displacement forårsagede dog en navneændring: Fra VW 1500 var VW i 1600.
Ud over den saloon dukkede op i samme år, hatchback variant 1600 TL. Og det ville næsten har endda været en fjerde karrosseriform: Virksomheden Karmann i Osnabrück var i den bedste Beetle Cabrio (Link: http://www.welt.de/themen/vw-kaefer/) tradition og type 3 som en fire-sæders cabriolet (Link: http://www.welt.de/motor/fahrberichte-tests/cabrios/) udvikles. Brochurerne er blevet trykt, end du i Wolfsburg besluttede i sidste øjeblik mod en anden åben model.
"En stil gabe"
I sine tolv års byggeri, bilen undergik to betydelige ændringer i kroppen: I 1963 modtog han større baglygter og vandrette forreste blinklys plus en krom stribe på forsiden bagagerummet udsagn - disse handlinger gjorde ham lidt mere streng og selvsikkerhed. Den anden ændring kom i 1969, da designerne ændrede ansigt af den type 3 ved kasse kofangere og store blinklys.
Efter at have bygget 2,6 mio sluttede i juli 1973 produktionen af VW 1600 og gjort plads til den første Passat. Vejen til den nye middelklasse var brolagt.
Men fagpressen var hans tid for ikke så begejstret for bille udvikling. "Mirror" var dommen, type 3 har en "stil gabe", og også evalueringen af "stjerne" af ikke meget bedre ". Han ser ud, som om han havde et forklæde bundet omkring at lave pandekager"
Men måske VW 1600 var også bare så den rigtige bil for at gøre det forsvinde helt tåler.
POL-EL: Fotos af begravede bil
Rütenbrock - (OTS) - Vedhæftet billeder viser den begravede bil - Billeder: Politi 1: Foto af stadig begravet biler med hætte 2: Foto fra rattet og speedometer 3: Foto med rat, speedometer og lyseblå motorhjelm
Gåderne er politiet i øjeblikket en nedgravet bil, hvor den blev opdaget i weekenden i udgravning i Rütenbrock på skorpen Berger Street på et plot. Det er en ældre, lyseblå VW i 1600. Ifølge den hollandske ejer af jorden er med denne bil 9 September 1971 have været forårsaget i den hollandske Ter Apel en ulykke, hvor en mand blev dræbt. For ulykken ikke kunne afgøres på det tidspunkt. Ifølge søn af offeret, som er kendt til de nederlandske grundejere i Rütenbrock skulle bilen have været dengang, drevet af bilens ejer, en hollænder fra Zwartemeer. Det siges at have siddet og tre uger i varetægt. Men det bør da er blevet afskediget, fordi de ikke kunne bevise sagen for ham, især da bilen var væk. Undersøgelser i Holland viste, at den 9. September 1971 har der faktisk skete en trafikulykke i de Maten (Ter Apel), hvori tidspunktet for hans 63-årige Jurrien Potze blev dræbt. Dette blev ramt af en lyseblå VW. Hvordan og hvornår bilen kom til landet i Rütenbrock og som har begravet det der, er ikke sikkert. På det tidspunkt hjemsted for en kvinde at have tilhørt, som var venner med ejeren af den blå VW. Politiet ønsker bilen nu grave ud og derefter præcist at fastslå, om det er i bilen, på tidspunktet for den fatale ulykke i den hollandske Ter Apel var forårsaget.
Bedes rettet henvendelser til:
Polizeiinspektion Emsland / Bentheim
Achim van Remmerden
Telefon: 0591 / 87-104
E-mail: pressestelle@pi-el.polizei.niedersachsen.de
http://www.pi-el.polizei-nds.de
Gåderne er politiet i øjeblikket en nedgravet bil, hvor den blev opdaget i weekenden i udgravning i Rütenbrock på skorpen Berger Street på et plot. Det er en ældre, lyseblå VW i 1600. Ifølge den hollandske ejer af jorden er med denne bil 9 September 1971 have været forårsaget i den hollandske Ter Apel en ulykke, hvor en mand blev dræbt. For ulykken ikke kunne afgøres på det tidspunkt. Ifølge søn af offeret, som er kendt til de nederlandske grundejere i Rütenbrock skulle bilen have været dengang, drevet af bilens ejer, en hollænder fra Zwartemeer. Det siges at have siddet og tre uger i varetægt. Men det bør da er blevet afskediget, fordi de ikke kunne bevise sagen for ham, især da bilen var væk. Undersøgelser i Holland viste, at den 9. September 1971 har der faktisk skete en trafikulykke i de Maten (Ter Apel), hvori tidspunktet for hans 63-årige Jurrien Potze blev dræbt. Dette blev ramt af en lyseblå VW. Hvordan og hvornår bilen kom til landet i Rütenbrock og som har begravet det der, er ikke sikkert. På det tidspunkt hjemsted for en kvinde at have tilhørt, som var venner med ejeren af den blå VW. Politiet ønsker bilen nu grave ud og derefter præcist at fastslå, om det er i bilen, på tidspunktet for den fatale ulykke i den hollandske Ter Apel var forårsaget.
SÅDAN CA :-)
og på urdo...bare for Henrik
کاروں کی تصویر: تصویر سٹیئرنگ وہیل اور سپیڈومیٹر 3 سے : سٹیئرنگ وہیل ، سپیڈومیٹر اور ہلکے نیلے رنگ کے بونٹ کے ساتھ تصویر
پہیلیاں یہ ایک پلاٹ پر رند برجر سٹریٹ پر Rütenbrock میں نکرشن میں ہفتے کے آخر میں دریافت کیا گیا تھا جس پر اس وقت ایک دفن کار پولیس ہیں . یہ 1600 میں ایک پرانے ، ہلکے نیلے رنگ ڈبلیو ہے . ملک کے ڈچ مالک کے مطابق اس کار کے ساتھ ہے 9 ستمبر 1971 ڈچ TER Apel آنکھوں ایک شخص ہلاک ہو گیا تھا جس میں ایک حادثے میں کی وجہ سے کیا گیا ہے . حادثے کے لئے اس وقت کا تعین نہیں کیا جا سکتا . Rütenbrock میں ڈچ جائیداد کے مالکان کے لئے جانا جاتا ہے جو شکار ، کے بیٹے کے مطابق ، کار گاڑی کے مالک ، Zwartemeer سے ایک Dutchman کے ذریعے کارفرما ہوں ، اس وقت میں ہونا چاہیے تھا . اس کی تحویل میں بیٹھے اور تین ہفتے ہے کہا جاتا ہے . وہ گاڑی چلا گیا تھا ، خاص طور پر کے بعد سے ، اس سے کوئی فرق ثابت نہیں کر سکا کیونکہ تاہم ، اس وقت مسترد کر دیا جانا چاہئے . ہالینڈ میں تحقیقات 9 انکشاف کیا ہے کہ ستمبر 1971 اصل میں اس کے 63 سالہ Jurrien Potze کے وقت ہلاک کیا گیا تھا جس میں ( Apel آنکھوں TER ) DE Maten میں ایک ٹریفک حادثے ہوا ہے . یہ ایک ہلکے نیلے رنگ کے وی ڈبلیو کی طرف سے مارا گیا تھا . کار Rütenbrock اور جو زمین میں آنے کے بعد اسے وہاں دفن ہے کہ کس طرح اور ، یقین نہیں ہے . اس وقت ایک عورت کے گھر نیلے وی ڈبلیو کے مالک کے ساتھ دوست تھا جو ، کا تعلق ہے . پولیس کی گاڑی ہے تو گاڑی اب Apel آنکھوں کی وجہ سے کیا گیا تھا ڈچ TER میں مہلک حادثے کے وقت کی طرف سے ، اس بات کا تعین درست طریقے سے تو باہر کھودنے اور چاہتے ہیں .
Ahh.. Det var bedre, det bliver jo også snart national sproget… ;-)
You must log in to post.