http://www.cc-cars.dk/bil.aspx?nummer=846301158
Kan en bobbel koste 300kg?
Så skal den S..... Være fin, og så alligevel, så har han også en T1 til det halve?
Type 1, 1964
VW klub nord
http://www.cc-cars.dk/bil.aspx?nummer=846301158
Kan en bobbel koste 300kg?
Så skal den S..... Være fin, og så alligevel, så har han også en T1 til det halve?
den kan måske koste det dobbelte og stadig blive solgt - men ikke i danmark - ccars har mange udenlandske kunder - men der er også nogen dyre der bliver solgt i dk...
Ja ja ved det godt, de sælger faktisk biler.....
Hvis jeg vandt mange mil i lotto ville jeg sikkert også være ligeglad, og bare købe lige den jeg syndes var den fineste, men 300.000, så skulle der heller ikke være så meget som en fedtet finger på bilen!
Og så mangler der lige det sidste før den er helt org.
så sgu jeg ha sat min istand he he
ja jesperjepsen det kunde du have gjort 4 gange til den pris :-D 300kg det er jo sygt
så kan jeg jo godt tage 150kg for min t2er :-D nej vel
Jeg synes faktisk det er fornuftigt pris!
Problemet er at her på vwnettet kan alle huske hvad det (plejede) at koste.. Den tid er forbi, tro mig,. En bil i den stand og årg skal da minimum koste 3ook alt andet er da tosset.
Vi bestemmer selv prisen... Hvis nu alle var enige om at en bobbel f. Eks skulle koste 1ooooo i stedet for 5oooo som de koster nu,, ja men så var 1ooooo jo bare prisen. Hvorfor forære det væk, det er special veteran biler.
Om 5 år koster en ghia i flot stand minimum 25oooo. Busserne kender i jo, de er jo gået på himmelflugt, og det samme kommer til at ske for boblerne.
Stort set alle veteran biler er steget MARKANT de sidste 5 år, mange modeller er steget 5o-1oo procent i pris.
ja vis der var køber til dem i den pris klasse ville jeg ikke lave andet :-D og den har jo samme fejl som 80% af alle andre bobbler ser det ud til
(dør og bagpanel) passer ikke sammen højde forskel ikke til 300,000 ;-)
Som det er i dag, ville du ikke kunne købe en vw cab som den omtalte, og derefter lave er total restaurering, og så tjene penge!
De koster vel 1ook i middelstand, hvorefter du skal bruge 1oo k til materialer, og minimum 1ooo timers arbejde.
Man skal huske at f. Eks 5oo timers arbejde på et værksted, der laver ordentligt arbejde, det er 25oooo kr. Bare arbejds lønnen.
Buller og Jens tjek lige markede for cab, søg på årgange 1951 frem til 1965 og se hvad der dukker op.
T2 stiger også som du siger Buller men der har jo aldrig været mange cab i de ældre årgange.
Godt vores 55`er cab bare stiger og stiger.
mvh Jesper
Den er på ingen måde de penge værd. Modellen ses ikke så tit på vejen, men der er formentlig flere af netop den model i Danmark, end feks den jagtvogn årgang 69 der lige er solgt herinde. Se lidt på eBay og se hvad man kan får for 300k.... Jeg ville sgu noget disponere anderledes og handlet kubelwagen istedet.... Og så skulle den selvfølgelig skamsænkes, cool fælge og en stinger :-)
Den er det værd som den bliver solgt for. Det er mit bedste gæt på prisen ....
Hmmmm . Godt så .... Min og IB ´s gamle samba bus .... hvordan var det nu ... Jeg hentede den langt nede i Tyskland ( Bodensee ) Og gav dengang 45.000 kr for en Kørende T1 Samba Bus . Kørte den hjem og skiftede Kobling ... Fik den synet .... Uden anmærkning . Og byttede med Ib .... Og hvad er den nu lige at Samba busser handles til I dag ..... Mange Penge ..... Ting stiger i Værdi .... Se nu hvad Biler koster på Svenske Blocket .... Kontra Bugnet i Tyskland .... Bare lige min Mening
En ting er hvad de står til salg for , en anden er den reelle salgspris :-)
hehee..ja lupojesper kør den lidt længer ind i værksted og lad den stå i et par år mere så var der ikke længe inden du kan få 500,000 for den ;-)
Jeg er helt på linie med Rasser her. Det handler også om hvad der skabes hype omkring. Busserne er et godt eksempel.
Lidt ligesom det gamle vw reklame 20 millioner kan ikke tage fejl, kør vw omskrevet til 20 millioner fluer kan ikke tage fejl, spis lort...
når engang din bob er færdig jens om en 25-30 år så er den sikkert lige så meget værd :-)
You must log in to post.