Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Slettes

Tags:
No tags yet.

(permalink) Mads Aalborg Member
Skrev for 10 years siden | | | |

(permalink) bulli Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ignitor er vejen frem

(permalink) Mads Aalborg Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ja men går med planen om at bygge en anden motor til den over sommeren.. Så vil enig bare holde denne her kørende ind til..
Men kan det passe at kvaliteten er så ringe at man ikke kan få nogle der piber..

(permalink) fvee Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Er det en 009 Kina-Brasil, så smid den ud.De er skæve/regulere dårligt/bundpladen dur ikke/
Knaster er ikke lige høje/kondensator def. OSV. Få den rep hos en der har en prøvebænk og ved hvad det drejer sig om.Eller køb noget andet der dur.

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Piber? Har du smurt fiberklodsen?
Jeg mener 311- platiner passer. Det er til Vw fra 71 og frem. Dem har jeg i gamle Bosch.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.