Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Motorhistorisk Samråd

Tags:
No tags yet.

(permalink) Tonny Larsen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Motorhistorisk Samråd laver i øjeblikket en undersøgelse om brugen af historiske køretøjer.
Brug 5 minutter på at udfylde spørgeskemaet og bidrag på den måde til at forbedre forholdene for klassiske køretøjer.

http://tinyurl.com/nvbacra

-------------------------------------------
http://www.barndoor.dk
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 10 years siden | | | |

fint nok - bryder mig dog ikke om den intense focus på udtrykket historisk køretøj - da det kun er gældende for MAX 5% af den samlede danske veteranpark.... hvis det overhovedet er så mange hvilket er tvilvsomt.

dvs det er bredden der kæmper for en smal målgruppe...

5% er for lidt.... galdt det alle veterankøretøjer - også dem med historiske "fejl" ville kampen mod systemet være noget nemmerer for alle.

Man bliver jo ikke en dårligerer bilist eller mindre entiusiast af, at ens bil har
gamle alufælge eller en lidt laverer undervogn mm.. tværtimod måske.

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Sister Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Historisk køretøj har vel noget med alder at gøre, Historisk korrekt køretøj er vel som bil var da den forlod fabrikken.
Synes nok MhS også kæmper for modificerede og ikke korrekte køretøjer

(permalink) Tonny Larsen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

fint nok - bryder mig dog ikke om den intense focus på udtrykket historisk køretøj - da det kun er gældende for MAX 5% af den samlede danske veteranpark.... hvis det overhovedet er så mange hvilket er tvilvsomt.

dvs det er bredden der kæmper for en smal målgruppe...

5% er for lidt.... galdt det alle veterankøretøjer - også dem med historiske "fejl" ville kampen mod systemet være noget nemmerer for alle.

Man bliver jo ikke en dårligerer bilist eller mindre entiusiast af, at ens bil har
gamle alufælge eller en lidt laverer undervogn mm.. tværtimod måske.

Det var også bare et forslag, det er skam helt frivilligt :-)

-------------------------------------------
http://www.barndoor.dk
(permalink) iversen20 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hvis de laver sådan en undersøgelse, er der garanteret en ret god mening med det.
Er hermed udfyldt :)

-------------------------------------------
VW 1303/1969, VW Sethera/1970
Haarby, Fyn.
casper_iver@hotmail.com / http://www.cmi-cars.com
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Der er god mening med at udfylde den. Målet er at skabe større viden omkring ejerskab og brug af veteran køretøjer, således at der er et grundlag for en bedre dialog med politikkere i EU og DK. Oven i det er det ikke sådan at der fra offentlig side udarbejder særligt avancerede opgørelser eller statistik på dette område.

Bornholmer, så tror at du har fanget noget forkert når du taler om en eller anden 5% gruppe af køretøjer og hvad der bliver kæmpet for.

Udtrykket dække nu meget fint bredden af hvad vi roder med når vi passer på vores fælles kulturarv - hvilket vi jo godt kan kalde bilparken over 30 år.

-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) skotte fra aarhus Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Godt sagt SorenJ.

Er hermed udfyldt.

-------------------------------------------
vw type 1,1961
(permalink) Cruus Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Udfyldt, det tog kun ca 10min

Så det er bare at komme igang :-)

-------------------------------------------

Cruusr600 @ hotmail.com

Reply

You must log in to post.