hej. det var sku en våd og blæsende tur i dag.men det er synd at vi ikke var flere i dag. men hygge er det. :)
Vw 1200 jeans. WHY WEAR JEANS WHEN YOU CAN DRIVE THEM.:)
VWKLUB NORD. Tlf. 42334216
hej. det var sku en våd og blæsende tur i dag.men det er synd at vi ikke var flere i dag. men hygge er det. :)
Børnene plejer at få en fodboldkage eller li. Til deres fødselsdag, tro sku hun prøver at forkæle mig :-)
Hvis ikke du havde skrevet "kage" var min første tanke "rugbrød" ...
Tillykke ;-)
Ja tak for sidst. Det var hyggeligt, og lidt "vådt" ;-)
Hvornår har vi generalforsamling ?
Hvad hulen er der liv.
Det tænkte jeg også ;-)
Meeen nu kommer solen frem, så gør vi også....
Hvad så skal vi snart ud og køre eller et eller andet. Eller er der ikke noget liv her i nord.
Tror stadig at de fleste sidder og "trykker" indendørs ;-)
Nå så kom solen frem gad vide om det også betyde at der kommer liv i nogle luftkølet vwer. Hvis vi skal ud og køre er jeg altid frisk
Klubaften 18/3 !
- og onsdage i lige uger frem til "VWintersæsonnen" :-)
Som altid fra kl. 19.00
mVWh
Rolf
Det lyder fint. Det er skønt det har været lidt ensomt på vejen i vinter. Men er frisk
Yes. Har været klar længe håber at der kommer nogen stykker.
Ser godt ud Jens, køre den godt.
Jaaa skraber lidt på i skærm kanten så dæk med laver profil og hårde støddæmper skal jeg nok ud og finde ellers ok
Sådan !
Var det til at løsne bag på ?
Det hele gik som smurt ingen problemer lettere end jeg troede.startede lørdag KL 10.30 og var færdig søndag kl 11. Så lidt justeringer.
Så fik jeg sporet VW"en med hjemmelavet sporer værktøj. Kommer ikke i klubben i morgen. Men er klar til på lørdag så hvis vi skal mødes et sted er jeg frisk
Ups ups.lidt mange billeder.sorry
Kalenderen siger klubaften i aften, men grundet påske kan det være usikkert hvem som kommer ?
Vi er selv forhindret.....