Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Justering af Dell orto 40mm

Tags:
No tags yet.

(permalink) Skalledalle Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej.

Da jeg var på rullefelt i weekenden fik jeg afvide min buggy går lidt mager, det vil jeg ændre på :)

Jeg har indtil videre skruet på diverse ting og fået den til at gå ok i tomgang osv, men jeg ved ikk "hvad der er hvad" som sådan :)

http://postimg.org/image/ta6dwc8kl/

Nr 7 er en umbraco (=?!=!=!=!=) skrue, så det er nok en god grund til den ikk får hvad den skal ha ;) ved ikke hvad gammel ejer har tænkt på. Er der desuden der ved hvad den skrue hedder, som jeg skal have bestilt for at erstatte den umbraco? Det duer jo ikke! :D

Den smed desuden 70 hk ca!

Er der nogen der vil skrive hvad diverse gør? jeg har nummereret dem, så hvis i vil hentyde til 1, 2, 3 osv så ville det være en kæmpe hjælp :)

På siden af den står der desuden: LO 002547, ved ikk om det har noget at sige om hvad str den er, men er ret sikker på den er 40mm fordi der står DRLA40 :)

Mvh Daniel.

(permalink) Thomas Jrgensen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hvor er du fra. Skal selv justere mine inden for overskuglig fremtid.
Jeg bor i vejle. Jeg bruger colourtune og syncrometer.
Mvh.
THOMAS

(permalink) MOUFLOW Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hullet hvor unbraco skruen sidder er ødelagt ! Normalt sidder der en blandingsskrue ligesom nr. 1 og den har fingevind ! Du er nok nødt til at finde en anden karburator .

(permalink) Skalledalle Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ok :)

Men er rder så nogen der kan fortælle, hvad de forskellige skruers funktion er?

Bilen går fint nu, men dog lidt mager. Men ikke til den slemme side, så jeg kan nok leve med den karburator :)

(permalink) Henrik Harder Member
Skrev for 10 years siden | | | |

1 og 7 er luft by pass skruer. De bruges til at udjævne hvis der er forskel i suget på de 2 spjæld på karburatoren.

2 og 6 er blandeskruer til blandingen

3 og 5 er skruer ind til tomgangssystemet. kan skrues ud for at rense dit tomgangesystem igennem

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Går for mager i tomgang kan man som regel justere det væk.
Hvis den er for mager når du kører skal du skifte dyser. Det kan ikke justeres væk.
Det var den korte version fordi du ikke selv har fortalt noget mere.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Skalledalle Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Tak for info, det hjalp.

Så umiddelbart kan jeg skrue 2 og 6 ud, for at give den lidt mere føde?

Men tak for tips. Eneste "nitten" jeg har, er at mit karosseri sidder så tæt på motoren at luftfilteret i forvejen er tilpasset/skåret i, så det blir svært lige at sætte et syncrometer på og kigge hvad den står på.

Men skruer lidt og ser hvordan det går :D


Reply

You must log in to post.