Type 2000 cc ge motor med 6 rib gearkasse sælges til højeste bud over 8k. Tager gerne billigere type 3 1600 motor med gear i bytte. Type 4 ligger pt i min volksrod
ejer af dk´s fedeste jagtvogn
mr. lowrider aka martin damgaard
Type 2000 cc ge motor med 6 rib gearkasse sælges til højeste bud over 8k. Tager gerne billigere type 3 1600 motor med gear i bytte. Type 4 ligger pt i min volksrod
Auktion køre 7 dage fra i dag
Hvor meget yder sådan en fyr? Hk?
kan du tjekke op på hvad du har for ud fra det jeg kan finde lyder det som om det er en type2 2.0 GE, der er ingen type4 som hedder noget med G, porsche 914 findes som GA,GB, og GC.
Det er en ge motor og de ligger i de gamle porsche 914. Kan findes på nettet
nyboe en GE yder 70hk
Det er en ge motor og på nogen sider står der at det er fra en t2 og andre sider skriver porsche 914, den har vel 70 eller 80
http://www.busdepot.com/identifying-engine-codes/
Her står der lidt motorkoder.
70hk hvis de alle er hjemme.... Og den hører hjemme i en type2 og ikke i en porsche 914......
Karsten jeg skriver bare hvad jeg har læst på nettet. Tjek evt link.
Men har heller ikke skrevet i annoncen det er fra porsche skrev bare det var en type 4 motor og det er det jo
En GE motor er en 2.0 70 HK indsprøjtningsmotor (L Jetronic) fra en type 2.
Den kan meget vel komme fra en svensk bil hvor disse motorer var ganske almindelige.
Om den så stadig har de 70 HK afhænger vel af standen,og af hvor vellykket den hjemmesnedkerede center karburator løsning er.
Måske en mere fornuftig løsning på udluftningen af krumptaphuset ville være en ide.
Om ikke andet så for at holde motorrummet fri for olietåger.
Frank
Frank vi kan godt blive enige om at karbs nok ikke er det beste men igen køre en del buggy med center karb. Udluftning er god nok der er også studs til den ved luftfilter der mangler bare en slange da den ikke var god længere. Men motor køre som en drøm. Er lige til træf i nordjylland 220 km fra mig og der var ikke det mindste
You must log in to post.