Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  brok

Tags:
No tags yet.

(permalink) Peterwings Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg er enig Martin. Jeg skulle lægge et billed op og det var først efter 8 gange at det kom på.... Og nej jeg gjorde intet for at gøre det mindre, og det var ikke et problem før ;o(.
Det bliver meget kedelige forum hvis ikke vi kan lægge billeder op problemfrit. Jeg ser også meget på de forskellige projekter som folk er igang med. store som små. Men det er sgu trist hvis nogen ikke lægger billeder op undervejs......

Heino: lækker type3

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) tbkcowboy Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Ja den type 3 er bare for hår . Vil lige prøve også men kan bare ikke, fra min PC , og det har jeg aldrig haft problemer med før, mit billede fylder 2,38 MB og jeg er ingen NØRD så jeg aner ikke hvordan man gør det mindre .
Det jeg ikke forstår er hvorfor man ingen forklaring får , når det har været muligt før ?????????????

Thomas.

-------------------------------------------
1959
tbkcowboy@hotmail.com
40354681 LEMVIG
(permalink) Rasser Member
Skrev for 9 years siden | | | |

photobucket laver selv html koderne til dig, den kopierer det endda selv i udklipsholderen bare du trykker på linket.

Så bliver det næsten ikke nemmere, og billedet kan bruges på alle andre forums etc. også.

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Rasser Member
Skrev for 9 years siden | | | |

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) lyder Administrator
Skrev for 9 years siden | | | |

Ellers brug http://m.imgur.com/upload det kræver ikke login og laver også bbcode som virker her på side !

-------------------------------------------

martinlyder@gmail.com

Reply

You must log in to post.