Så skulle man jo prøve at montere sådan en pitmanarm forlænger dims, som nogle forhandlere sælger. Men "løsningen" på problemet er vel at centermontere forbindelsen for styrestængerne, ved eksempelvis tandstang eller andre kreative løsninger.
Hvis det også hjælper på vinklerne at "flippe" styrekuglerne, ja så ville jeg også gøre det.
Vinklen på venstre styrestang er jo skarpere end den højre, og det forstærkes kraftigt når man smaller forbroen. Derfor går meget af styretøjets bevægelser jo tabt i at rette skæve vinkler op, og resulterer i at styrearmene ikke flytter hjulene lige meget pga. de forskellige vinkler de har.
Hvis man så forestiller sig at bilen også fjedrer op og ned samtidig, så går det først helt galt :-)
Jeg stod og kiggede på den grønne type3 variant show bil i Spa, og der havde han monteret noget tandstangsstyring. Men når man så kiggede på vinklen af den ene styrestang så var det helt skørt så skæv den var fra spindlen og ind til tandstangen.... gad vide hvordan det kører :-/!!