Ja sådan en skal jeg da have købt. Den er fin. Tak for det
Så er der 1 Jeans ejer mindre i klubben". Har netop solgt min Jeans til VW Skanderborg, der vil have den til at stå i udstillingen.
Hej Turan Og velkommen til. Der har ikke været så meget liv i tråden. Så det er skønt at høre at jeans'en stadig masser på. Jeg skal lige høre hvor i kongeriget du er fra.
Hej Bimmer så må vi sige tak til dig og den flotte jeans. Mon ikke du kommer til at savne den det gør vi.
Hej Jens
Jeg er fra Køge
Har købt den i sidste uge
Søger jeans sædebetræk og blå døresodet da der er monteret højttaler
Ved du evt hvor man kan købe delene?
Hej Tuean prøv www.jeansbeetles.com. Der kan du få mange fif om lige din model. Og hvor man kan købe DIV dele. En god side. Held og lykke.
Hej med jer :)
Jeg har restaureret min Jeans (som jeg i øvrigt købte af Turan), og ønsker nu at sælge den, da det er selve projektet jeg finder spændende. Og nu hvor den er færdig, synes jeg at en anden skal have muligheden for at tilegne sig dette vidunderlige køretøj! Se mit link - og kontakt mig hvis det har vakt din interesse!
http://www.guloggratis.dk/biler/personbiler/vw/1200/annonce/29128038-vw-1200-jeans-nedsat
Hej jeans air coolers. Så er sommer ved at slutte og de fleste VWer går i vinterhi. Men der må da være nogle som går og laver lidt vinter projekter dem ville det være hyggeligt at høre om. Skal selv igang med en motor.
Rotkohl. har du solgt din fine jeans? hvis Den nye ejere kører der ude er du velkommen.
M.V.H. Jens vejen
Ja har ikke været på længe. Mon alle jeans'en er her stadig.jeg er her og vil prøve at følge op på om der sker noget for jeans folket.
Den er så super flot Jens:)
Vh Niels P.
Tak NP. på afstand men ikke tæt på. Men den køre hver dag så jeg er godt tilfreds.
Den er stilet:) Op i R.... med om den trænger til lidt ny lak:)
Vh Niels P.
Mange tak NP. Hvilke VW cruiser NP rundt I. Eller har du gang i noget projekt
Fedt fundet på, med en *JEANS*-jagtvogn. Mvh Michael
Den havde jeg ikke se komme Morten den er sku for fed. Virkelig gennem ført.må jeg have lov til at tilføje dig og jeans'en på listen på første side. Og til alle jeans freaks lad os får flere på listen. God weekend M.V.H. Jens
Tak for de fine ord. Den må gerne stå på listen;). Er vild med Jeans konceptet, så derfor måtte den blive Marino Gelb og have Jeans fittings. Langt fra en show winner men sjov bybil. Jeg bliver dog ofte spurgt om, hvorfor min bil hedder Jens... :-).
Og Karsten. Der blev jo lavet et Jeans kit. Derfor kan alle vwer blive en jeans: https://www.jeansbeetles.com/kitjeansenglish.htm
Tak Morten det vil blive gjort. Og Karsten hvad VW køre du. For jeg har tidligere tænkt på de 70"er modeller som. Big. City. Sun. Love.GT. Sport.yello and Black racer og alle de specielle modeller fra 70"erne. Jeg er frisk på hvis i har lyst.
Morten, den er feee :-) ...og det er de andre sgu også!
Hvis i har brug for en slagsang må det vel næsten blive Wiz Khalifas "Black and yello" ;-)
VW JEANS. Hej jeg er den glade ejer af en vw 1200 jeans årg 1975. Syntes at det kunne være sjovt at høre hvor mange JEANS freaks der er der ude. WHY WEAR JEANS WHEN YOU CAN DRIVE THEM . ja så kom hunden også med
Hej JEANS ejer lige en opsumering på VW JEANS i dk.
brilleftter 2 stk årg 1974 Grindsted
rotkohl 1 stk årg 1974
mbu78 1 stk årg 1974 Roskilde
rodem 1 stk årg 1973 pandrup
frankroi 1 stk årg 1974 Aalborg
jensvejen 1 stk årg 1975 Hirtshals
8450 1 stk årg 1974
Turan 1 StK årg 1973. Køge
Morten 1 stk årg ? jagt vogn jeans Odense
HeinoPedersen 1 StK årg 1974 Racer jeans Hellested