Hej kunne ikke lige få rettet forsiden. så i må nøjes med dette.
Vw 1200 jeans. WHY WEAR JEANS WHEN YOU CAN DRIVE THEM.:)
VWKLUB NORD. Tlf. 42334216
Hej kunne ikke lige få rettet forsiden. så i må nøjes med dette.
Hej Heino en Racer jeans' fed stil. du har ikke et billede. Før ombygning. Jeg kan godt lide dit undervogns setop. Køre du med IRS bagtøj. Fed Racer. Velkommen på listen.
Har købt den som den ser ud nu så ved faktisk ikke rigtigt hvad bagtøj der er i den skal igang med at renovere undervognen på den her til vinter samt at gejle lidt motor da jeg køre med åben motorrum har den ide at vis motoren er fed hvorfor så gemme den væk samt kabinen skal have en ordentlig omgang
den er sænket med sænkningsspindler foran og sænket 4 cm bag justeret på bagsvinger
ellers er den std
VH Dennis
Mange tak for info
Ja tak for det. syntes ikke at baghjulene kipper ret meget. Så derfor IRS bagtøjet.
Men den ser fin ud.
Hej Frank. Jeans igen hvad årg har du fået fat i. Har du evt billeder af projektet. Hvor mange vw har du lige. Har du fået solgte T3eren.
Hej Jens :) har kun 2 bobler nu begge T3er er solgt og faldt over denne Jeans som dog skal sælges igen da jeg jo nok aldrig for den lavet såhh vis du magler noget så kig ud :)
Lidt off-topic, er det her en jeans?
https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7575042/volkswagen-buba-1300j
Hej Tummes da jeans'en ikke kom i en 1300ccm kun i 1200ccm og nogle i 1600ccm men mener at de var i sydamerika. ligner lidt en spare kæfer men tror heller ikke at de kom i 1300ccm.
Godt fund der Kim !!
Den har så lige stået i 37 år, ser dejlig urørt ud.
R.
You must log in to post.