ja det er både nemmerer og billigerer at hæve en sænket bus - og mange af de sænkede busser er mere org ud over sænkningen - end mange af de påståede orginale er - så lad ikke en sænkning skræmme dig på nogen måde - den er supernem at lave tilbage - og mange gange kan der også tjenes gode penge på at sælge sænkningsdelene hvis der er anvendt specielle dele - kan det godt løbe op i en god formue i indtjening på at hæve en bus...
så lad det endelig ikke skræmme dig... det indskrænker også din søgning alt for kraftigt..
der er sjældent skåret i noget der ikke kan skrues af og byttes tilbage forholdvis simpelt...
en splitbus der har justerbar forbro, droppede spindler og straigtaxel kit m gearkasse kan godt indbringe 10000 kr, hvorimod en org undervogn kan fåes for ca det halve.. sidder der pæne org fuchs på og det er de rigtige er 12000 ikke umiligt, et sæt org vw bus fælge koster vel et par tusind, og sidder der skrivebremser på fronten er de 5000 værd , du kan nok finde nogen org for en tusse, så er vi ialt oppe på en fortjeneste på 21000 gode danske kroner i overskud, så det ka gi et godt overskud at købe uorginal...
og uorginale busser er spøjst nok tit billigerer end orginale...