Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  B1l fyr

Tags:

(permalink) termhlen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej jeg håber på at finde en der kan hjælpe lidt med hvordan det her fyr skal samles,
Jeg syntes ikke jeg kan finde noget på nettet.




-------------------------------------------
(permalink) brotgaard Member
Skrev for 9 years siden | | | |

http://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/eberspacher_b1l_d1l.php
måske noget af det her?

-------------------------------------------
brotgaard@esenet.dk
307039enogtyve
(permalink) termhlen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

nej ikke helt for den havde jeg set på nettet, den viser ikke helt hvordan den skal monteres med min kontakt ;-(

-------------------------------------------
(permalink) brotgaard Member
Skrev for 9 years siden | | | |

mener at kunne huske fra gammel tid hvor vi monterede dem i lastbiler at den tykke sorte er stel. den tykke røde er plus monteret over sikring. de to grønne er til doseringspumpen , og når den røde og gule på relæet luses er det fyret starter. din kontakt / rumtermostat er en almindelig mekanisk virkende , den skal bare virke som en on/off kontakt. prøv med ohm meter om den ikke afbryder mellem ben et og to både på vippe kontakten og når du drejer termostaten. gør den det , ja så er det 1 og 2 du skal bruge.

-------------------------------------------
brotgaard@esenet.dk
307039enogtyve
(permalink) termhlen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Mange tak for hjælpen jeg prøver lige og lege lidt med det igen, for jeg kan godt få den til at blæse men kun 2 sek, så stopper den igen.
Jeg ved så ikke om det er fordi jeg ikke har sat puls pumpen til endnu

-------------------------------------------
(permalink) brotgaard Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jo du skal montere pumpen inden den kan starte. Normalt kører den lidt , så begynder pumpen at arbejde , en høj tikke lyd , når så brændstoffet er nået frem til pumpen får den en helt anden lyd. Hvis fyret ikke starter efter et stykke tid , ja så laver den et startforsøg mere. Starter den ikke der heller , ja så skal man tænde og slukke på afbryderen igen for at køre en ny start cyklus.

-------------------------------------------
brotgaard@esenet.dk
307039enogtyve

Reply

You must log in to post.