Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
09:15 iversen20: Buggy
20:04 Leif Bjørn Lønborg: Leo C
11:14 cab 1969: skivebremser
15:06 WBXManden: ?
15:06 WBXManden: pladearbejde
05:54 Helweg: Ankor wax
17:44 Mr-M: Tandstang

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Notat fra Trafikstyrelsen.

Tags:
No tags yet.

(permalink) Biffo Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Notat fra dec. 2014..

Jeg videresender fra Buggyforum - hvor notatet ligger "sakset" fra Trafikstyrelsens hjemmeside.
Kan jeg ikke oploade zip fil, henvises til Buggyforum..

Interessant læsning..

Nå - I må kigge forbi Buggyforum. Mine IT evner rækker ikke.. :-)

(permalink) 1961 ragtop Member
Skrev for 9 years siden | | | |

http://www.buggyforum.dk/viewtopic.php?f=27&t=2067&sid=027faa9679a5713fd7019d55afbe0263

-------------------------------------------
NEMESIS

Henv på 4093l4 fire otte
(permalink) runex Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Har læst det og ro på det er noget de overvejer at indføre og det har ikke de store indflydelse på ombygninger. Der skal være en anden instans og ikke kun synsmanden som skal se at bilen opfylder kravene til ombygning. Og det er ikke en total gennemgang af køretøjet med crashtest osv.Men kun på at opkortningen eller afstivninger er monteret efter givene tilladelser.Prisen på det er jo op til den Godkendende Instans (GI)hvem det end må blive.
Intil videre er gældene regler i Vejledningen om syn af køretøjer afsnit 8.01 chassis side 3 gældene.

(permalink) kaspersen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Det vil i andre tilfælde end buggy blive nemmere at få godkendt når der nu ikke altid kræves crash test eller test til bristepunktet som kræver destruktion af det testede køretøj bagefter og hvis det så har bestået kan du starte forfra med at bygge.


Reply

You must log in to post.