Hey alle !
Hvilket luftfilter kan bedst svare sig?
Når man vælger mellem original fra '73 1,2 motor eller et af de krom filtre, og så stadig med indgang til slangen fra oile påfyldningen.
På forhånd tak !
Vh Victor
Hey alle !
Hvilket luftfilter kan bedst svare sig?
Når man vælger mellem original fra '73 1,2 motor eller et af de krom filtre, og så stadig med indgang til slangen fra oile påfyldningen.
På forhånd tak !
Vh Victor
Min mening er at du bliver ked af det crome filter. Brug det orginale...
Ja okay, det ville ikke være sjovt - da det originale allerede sidder i.
Fordi står og tænker mellem at holde den original og pæn eller krom (for wow factor) og så pæn og ren.
Men bilen er holdt original for går jeg op i :-)
En type1 med kun en karburator kommer kun til at køre ordentligt med det originale filter. Karburatoren skal bruge den lille tragt der er i filteret for at blandingen bliver rigtigt og du får også brug for noget til forvarmning af luften.
Hvis det gamle er grimt, så slib det og mal det og køb et nyt klistermærke med teksten vedrørende renseintervalerne.
De forkromede ruster næsten natten over hvis duggen falder lidt tungt.
Hej Frank_Andersen,
Tak for det detaljeret svar - er ikke i tvivl mere så, holder det originalt :-)
Apropro slibe og male - er det så nødvendingt med varmefast maling ? På feks. luftfilter, og andre tin dele i motor.
Vh Victor
Nej.
WoW factor- tin dele ????????????
Ja jeg var også lige ved at kommentere det, men lod det ligge :-)
Jaaa ja, mente bare for at skabe lidt kontrast i motorrummet - men vil holde det originalt.
You must log in to post.