Jeg undskylder.. "Kneppet ihjel" var ikke ment som noget seksuelt.
http://vwnettet.dk/topic/164340
Men synes nu stadig at det er synd at "ombygge" en Lindner..
Doven Bådbygger, nu med spær (o;
OilSquirtingType4Azzhole
*løsgænger*
Jeg undskylder.. "Kneppet ihjel" var ikke ment som noget seksuelt.
http://vwnettet.dk/topic/164340
Men synes nu stadig at det er synd at "ombygge" en Lindner..
Her er et par billeder af min Lindner, det eneste der er ændret på den er at der
er skåret ud til kadroner bag på og så sat andre baglygter på samt andet udstødning og lavet bagagerum med en bagagebærer fra en TR6, ellers original.
Er også køber til bilen hvis den er org lindner, og at den ikke er skåret i stykker.
Hvilket i min verden er en utrolig dårlig beslutning, køb en svensker eller en anden men hold jer fra ødelægge lindner.
Det er virkelig synd at ødelægge en lækker vogn på den måde, men det er min smag.
super så har vi fundet ud af smag er forskelligt ( heldigvis) så er vi tilbage til gode råd og forslag om let tun på 1600 motore og skiver foran:)
Hvis vejret er til det på mandag, så kom ned til lystbådhavnen i Køge ved 18tiden, så kan du se en ægte lindner plus et par svensker buggyer.
Det vil jeg prøve skal have ordnet fælge og lak men det kan vel også vente lidt:)
I min verden er en Linder bare en buggy som alle andre.... absolut ikke noget jeg ville betale extra for.... men vi er alle forskellige :-)
Det er N'et er gør forskellen.. Lindner (o:
Men igen, der er også dem der ikke kan se forskellen på en 1302'er og en 58'er og så er det nok bedst at man holder sig til 02'eren.... (58'er ikke ment som noget seksuelt, og skal derfor ikke forveksles med 69'er)
Karsten
Haha.. Karsten - Du har lært det på den hårde måde ;-)
Nu kender jeg ikke Lindneren i detaljer - men er K&B MK ikke inspireret af denne?
En Lindner har perfekt pasform på en opkortet type 1 undervogn, dvs. at den ligger af på hele monterings fladen, lige som et almindelig type1 karosseri.
Som du nok selv har erfaret, er dette ikke tilfældet på en K&B MK, begynder du først at "måle" på den, er det næsten ikke til at overskue, den er så at sige "skæv med skæv på".
Når du er færdig kan du jo skrive Bådbygger i din signatur... been there, done that and got the t-shirt
Det meget muligt at Lindner har en god/"den bedste" pasform....
Men når jeg tænker, det der er en fed buggy, så er det bare ikke 100% org. Lindner der står på 1 pladsen..... så er det ofte noget hjemme byg hvor der er kælet for detaljerne :-)
bare for at man har en lindner betyder det ikke at man ikke kæle for detaljerne
prøv at se det billede jeg har lagt ind,der har du 2 lindnere,samme udgangspunkt,men alligevel to helt forskellige biler,
og om en buggy er fed eller ej,det kommer vel an på hvem der ser på den,
den buggy som akke har er da osse lidt fed,men når man kender udgangspunktet,så er den da helt ødelagt,
men det er bare min mening
Min karrosse er en K&B og den ligger faktisk fint til hele vejen rundt. Man har lov at være heldig... (Heldig er ikke ment som noget seksuelt...)
Billedet med de to lindner.
Hvem ejer dem?
Den sorte er min
lindner er vel stadig kopi af en MANX - så¨om den er nostalgisk eller ikke vil jeg ikke sige - en kopi er vel en stadig en kopi - men en manx er måske også en kopi - og egentlig er alle vw baserede buggyer vel reelt en kopi - men jo det er jo altid sjovt med lidt dansk historie - men så skal de jo se ud som Peter Linder lavede dem - med 5 huls lemmertshjul, cobrasæder sort bøjle og ruderamme osv osv... jeg har et billede på en kvittering et sted, men den har jeg lagt på før..
hov den var sørma med sideskørter.
5 huls for og 4 huls bag.
Sideskørter er der også på Jbsiemsens buggy.... Det var jo fordi at han ville montere de der "kasser"
Så er den vendt om, så er det lidt letter at se..
Og nu du er igang med at snakke om kopi... Er en Karmann så en kopi af en Hepmüller?
Karmann lavede også buggy
You must log in to post.