Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Tip til check af benzinmåler på t2

Tags:
No tags yet.

(permalink) Henrik_K Member
Skrev for 9 years siden | | | |

min benzinmåler viser fuld tank hele tiden.

Kan jeg måle om det er senderen eller måleren den er gal med?

Jeg har checket ledningen fra senderen. Den er intakt hele vejen.

Pfht, Henrik

(permalink) Den halvblinde Member
Skrev for 9 years siden | | | |

på jagtvogn er den minus styret .når man tager ledning a går måler ned.er der flere ledninger på tankmåler.

-------------------------------------------
http://cph-air.dk/

jagtvogn skouenby @ webspeed.dk
(permalink) Christian Rasmussen. Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Lytter lige med. Min måler har også sit egen liv.
t2 bay.

-------------------------------------------
Bay Crossover 72.
Fyn
(permalink) Peterwings Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Du kan måle på selve benzinføleren. Der er en variabel modstand. Den ændre sig alt efter hvor flyveren befinder sig i tanken. Hvis nogle af trådene i føleren knækker vil den ikke virke eller er de dårlige kan den have sit eget liv og variere i udslag da modstanden derved vil være anderledes.
Gav det mening Henrik?

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) Henrik_K Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg har vist glemt at skrive at benzinmåleren stadig sidder på tanken. Det var for at undgå at skulle ind igennem bagsædet (det er jo en Doka.. Du ved...).

Hvis nu det var selve instrumentet den var gal med.

En måde er jo self. at måle modstanden på ledningen i takt med at benzinen forbruges. Hvis den er uændret så må det være måleren den er gal med..........

Tak for hjælpen...


Reply

You must log in to post.