Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Tændspole. Spørgsmål

Tags:
No tags yet.

(permalink) martin Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej. Jeg har en del forskellige tændspoler på lager. De er alle brugte, og kommer fra
Forskellige motorer. Alle luftkølet vwer.
Jeg tænkte om en af dem kunne bruges til den ny 1915 motor, som jeg er ved at bygge.
Jeg har en sort orginal fra en 1300 motor.
Blå bosch. Og flere andre. .
Jeg tager lige et billede af dem.
Min tanke var at en orginal vw spole, ville gøre arbejdet lige så godt, som det uoriginale man kan købe i dag.
Nogle affaringer?
Kan en tændspole blive slidt?
Jeg bruger en orginal tysk vw fordeler, med ignitor.

20150722_183505.jpg
20150722_183609.jpg
20150722_183524.jpg

-------------------------------------------
karmann martin
(permalink) fvee Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Brug Bosch Made in Germany

(permalink) martin Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Den sorte er en gammel bosch, som virkede fint på min standard 1300 fra 1973 og den er made in germany.
Den sølv med blå klistermærke, er en næsten ny bosch made in brasil.
De 2 andre er uden navn.
Jeg tænker at det skal være en af de 2 bosch spoler. Det er nemt at shine dem op, så de ligner ny. . Det vigtigste er indmaden.

-------------------------------------------
karmann martin

Reply

You must log in to post.