Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Motorproblemer - igen

Tags:
No tags yet.

(permalink) Danny211 Member
Skrev for 8 years siden | | | |

T2 1600 cc standard motor vil ikke starte når den er varm. Starter fint når den er kold. Termostaten er defekt så spjældet er sat på konstant åben. Kan det være problemet ? Hilsen Danny

-------------------------------------------
Vestsjælland, 51390008
(permalink) VictorEBH Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Det er ikke benzin pumpen? Der er det med den stang inde i bakalit røret som sætter sig fast?

(permalink) kleinbusRonnie Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Tror næppe dine spjæld i blæserhuset er problemet, jeg kører altid med fuldt åbne spjæld..ingen termostat. Kører dog aldrig om vinteren.

Har du tjekket om dit choker spjæld er lukket, ved ikke om det ligefrem ville gøre at den ikke starter.
Som Victor spørger om, får den benzin?

Mon ikke de gamle drenge har et par bud :-)

R.

-------------------------------------------
kleinbusronnie@gmail.com 42920053
65' Splitbus Doubledoor
68' Westy camper
(permalink) fvee Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Dårlig Tændspole-Platiner/afstand- Tændrørsledninger/Hætter/Rotor mål Modstand.
Ledninger med Hætter Max 1000 ohm hver. Rotor ca. 4500 ohm. Ledning fra Spole til Fordelerdæksel ingen modstand.

(permalink) Danny211 Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Tak for de gode forslag. Jeg har ikke prøvet nogen af dem af. Jeg havde tidligere et problem med at motoren gik ud når den var godt varm. Skiftede kondensatoren og problemet var tilsyneladende løst. Men som du skriver fvee. Hvis problemet er noget elektrisk vil den vel heller ikke starte i kold tilstand. Jeg skal have løst problemet for foråret kommer lige om lidt (forhåbentlig)

-------------------------------------------
Vestsjælland, 51390008
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Man ser tit at platiner der kun lige akkurat åbner, holder helt op med at åbne når motoren bliver varm.
Uoriginale platiner holder ikke ret længe (8-14 dage) Det er som om nylonklodsen der glider mod knasten i fordeleren ikke kan holde.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) fvee Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Ved varm motor bliver der tit for stor modstand i de dele jeg omtaler så derfor MÅL MÅL

(permalink) Danny211 Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Til Frank og fvee. Tak for jeres råd. Jeg går ud og måler / justerer

-------------------------------------------
Vestsjælland, 51390008

Reply

You must log in to post.