Jeg kan desværre ikke deltage i den her weekend, men god tur til jer der skal af sted.
Jeg kan desværre ikke deltage i den her weekend, men god tur til jer der skal af sted.
Lige nu og her er der kun mig og en ven fra Aalborg, så kom nu folkens ud og vis jeres vw
Hvis vi skal mødes i Skanderborg inden turen går til Ry, kan vi sagtens mødes hos mig i Stilling.
Jeg kan se at de serverer stegt flæsk i Ry næste torsdag - det kunne jeg sagtens spise
Jamen det kan vi godt finde ud at Henrik.
Lad os sige at vi kan mødes hos mig mellem 18.30 og 19 på adressen Skovvej 2A, 8660 Skanderborg (Stilling).
Dem der har lyst er velkomne
Super.
Hej Henrik jeg skal ud og hente min bil imorgen. Måske skulle vi mødes i ry ved Kvickly. De har stegt flæsk imorgen:-)
Hej Kenneth, det var egentlig også planen at køre til Ry og spise aftensmad, men tænkte bare at det kunne være hyggeligt at vi kørte flere derud sammen. Hvis det er lettere, så mødes vi bare derude. Hvornår regner du med at være der?
Hej
Er der planer om noget i næste uge?
Ikke pt men vi kan vel finde på noget
Jeg holder ferie i næste uge, så regner ikke med mig
Jeg leder efter en vw bus T1 eller T2 til bryllupskørsel mellem Ry og Hylke d. 3 juni i år.
Jeg krydser fingre for at der er en af jer herinde der kan hjælpe eller kender en der kan. Der ville virkelig være en drøm hvis det lykkedes.
I kan kontakte mig på tsntai@hotmail.com
Mange hilsner Trine
Hej alle
jeg prøver at lave nogle garage aftener henover vinter 2017-2018 og vi starter med at mødes første gang d.05-12-2017 ved Thomas Ishøj hvor han får en bil på liften hvor vi kan kigge lidt på bremser og undervogn vi vil have lidt kaffe på kanden samt kage
pga. kagen tilmelding til GertSNABELAfuglkaer.eu eller 75-68-15-05 hvor i også vil kunne få adresse og tider. :-) kom frisk til en god aften
Hej
Super initiativ, har tilmeldt mig pr. mail
Vh
Holger
Rigtigt godt initiativ , men desværrre på job de fleste af dagene
Hej Dennis
Så bare kom de dage du ikke er på arbejde ;-)
Så kan vi se hvad vi finder på der af gode ting
Hej Alle
Tak for en hyggelig aften med masse af snakken, vi er ved at gøre klar til næste gang d. 16-01-2018 hos mig
håber i alle er klar til endnu en god snak.
You must log in to post.