Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  .

Tags:
No tags yet.

(permalink) runesten Member
Skrev for 7 years siden | | | |

Jeg kender dig kun gennem VW-nettet og dine mange profiler og din generelt uheldige opførsel herinde. Jeg aner intet om sladder og hvem der bagtaler dig.
Af ovenstående grunde har jeg heller ikke handlet med dig. Det er muligt at du er en skide flink fyr ude i den virkelig verden, men herinde bidrager din hårde tone og total mangel på info omkring de ting du sælger, til at skabe et image af dig som en der har noget at skjule. Hvis du ikke har det hvorfor så ikke bare skrive info på de ting du smider op? Det er virkelig irriterende at møde en annoncen hvor alt basal info skal HIVES ud af sælger. Det er med til at forringe forum.

-------------------------------------------
Det hedder standard og ikke standart. Det sidste er en militær fane.
(permalink) 1961 ragtop Member
Skrev for 7 years siden | | | |

Det er ok, indlæg kan jo læses på mange forskellige måder, noget jeg skriver kan måske lyde hårdt, men så må jeg jo bare lave smilyer bagefter, men man kan desværre ikk komme uden om at der virkelig er nogen der bare vil diskutere herinde.

Hvis det gør dig mere tryg at jeg ændre mit brugernavn tilbage til 'ham med den hurtige opel' så gør jeg gerne det... Men jeg kører 60 cabriolet..... Og mit telefonnummer er heller ikk til at tage fejl af, og sjovt nok har jeg haft det nummer siden 1999, til forskel fra andre der sælger ting på taletidskort og skifter numre i tide og utide.

Og ja jeg er faktisk en flink fyr, men jeg har bare nogle meninger som jeg står fast ved , og de kan ikk ændres .

Endnu engang go weekend

-------------------------------------------
NEMESIS

Henv på 4093l4 fire otte
(permalink) runesten Member
Skrev for 7 years siden | | | |

I lige måde :)

-------------------------------------------
Det hedder standard og ikke standart. Det sidste er en militær fane.
(permalink) Larswolsen Member
Skrev for 7 years siden | | | |

❤️

-------------------------------------------
Lars
lars@wolsen.dk
tlf 22254002

Reply

You must log in to post.