Jeg købte for 8 år siden en Lindner buggy og flåede den straks fra hinanden, da den var godt rusten i bunden.
Vi fandt ud af at der var lavet noget fusk med i svejst stel nr og valgte at lave en hel ny bund.
Nu her 8 år efter at jeg så småt begyndt at samle den, da jeg ikke har haft for meget plads tidligere, men med en nyfødt og en knægt på to, er tiden og lysten for at lave den færdig der desværre ikke mere og vil høre, hvad jeg skal forvente at kunne få for den, som den står nu.
Her er en liste med de større dele, som er købt til den.
Justerbar forbro
Bremseskiver foran
Kalibrer foran
Spindler foran
Bremseklodser foran
Ny hovedcylinder
Ny CSP bremsevæske beholder
Ny napolionshat
Nye bundplader
Nye bremsetromler bag
Nye bremsecylindre bag
Nye bremsebakker bag
Ny håndbremsekabel
Ny gaskabel
Nye CSP stødstangsrør
Ny renoverede Dellorto DRLA 40mm.
Alt motorblik i krom
Elektronisk benzinpumpe til motorsport fra England
Elektronisk tændings modul
Flat 4 gearstang
Sparco rat med killer-products quickrelease nav (nav 215 Euro)
Sparco 5-punkts H-seler
Nye cobra sæder
Special lavet sædekonsoller i rustfri med laserskåret vw logo.
Nyt org. styre hus
Nye justerbar koni støddæmpere
Nye bremserør
Nye bremseslanger
Nye rustfri ankerplader for
Nye bære og styrekugler
Ny ekstra kraftig stabilisator med polythan bøsninger
Ny styrdæmper
Gearkasse pakket om
Ny 200mm lamel kobling
Bund er kortet op i jig, tig-svejset kant til kant, metalliseret og malet med blank sort industri maling.
Stort set alt på bunden er nyt.
Har givet kr. 29.800 for bilen
Har givet kr. 18.000 for 1835 motor hos Per Frost.
Der skal laves lidt fiberarbejde på karrossen og bund er uden buggy afgift.
Hvad kan jeg forvente af salgspris.
Billederne af bunden er ikke super gode, står som ny i flot blank sort.
-er godt klar over at den skal sænkes en hel del mere i bagenden....