ja vist du ikke vil ha den ind på veteranafgift burde det ikke være noget problem vist du har gode evner til at overtale til at godkendt forbro og bagtøj - hæv den så meget den kan og kryds fingre - eller skift undervogn til org - det er den sikre... skivebremserne i bag er heller ikke lovlige, og der kan ikke fåes papir på dem vist der bliver spurgt...
tandstangen skal også udskiftes med org styrhus - vist det bliver opdaget..
det der rat ville jeg dog skifte inden - det er blødt som snot...
du kan med andre ord ende med en kraftig ombygning , eller håbe på det går - men har de først opdaget den er ombygget , skal den måske helt tilbage - derfor hæv den det den kan og kryds fingre..
Nogen gange er det så nemt at finde en fed bil i udlandet - men det kan blive en stor opgave vist man køber den forkerte desværre... også selvom den er rigtig flot og pæn, og det er den vireklig - den er bare ikke lovlig desværre...
jeg ville ønske at folk spurgte inden og ikke bagefter - men ved godt tingene går hurtigt på busmarkedet og der ikke altid er tid til den slags..
og fin pris du har fået den til - man kan ikke bygge en mage til med det udstyr og mekanik den har, selvom der er mange der tror det - men det kan man ikke.. devon kabibnen koster 60000 alene.. uden teknik.. kun møbler.