Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  1964 Split Bus ændringer

Tags:
No tags yet.

(permalink) English Member
Skrev for 7 years siden | | | |

Jeg har købt den her bus i England med en messer ændringer er det muligt at syne / betale afgift ?

http://www.ebay.co.uk/itm/132167402231?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Hvis jeg sætter ind en 1641 motor er det også "lovligt"

Tak for hjælpen

-------------------------------------------
Richard 23907176 tunstall_rb (AT) yahoo.com Aalborg (English)
Facebook : Richard Tunstall Aalborg
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 7 years siden | | | |

ja vist du ikke vil ha den ind på veteranafgift burde det ikke være noget problem vist du har gode evner til at overtale til at godkendt forbro og bagtøj - hæv den så meget den kan og kryds fingre - eller skift undervogn til org - det er den sikre... skivebremserne i bag er heller ikke lovlige, og der kan ikke fåes papir på dem vist der bliver spurgt...
tandstangen skal også udskiftes med org styrhus - vist det bliver opdaget..

det der rat ville jeg dog skifte inden - det er blødt som snot...

du kan med andre ord ende med en kraftig ombygning , eller håbe på det går - men har de først opdaget den er ombygget , skal den måske helt tilbage - derfor hæv den det den kan og kryds fingre..

Nogen gange er det så nemt at finde en fed bil i udlandet - men det kan blive en stor opgave vist man køber den forkerte desværre... også selvom den er rigtig flot og pæn, og det er den vireklig - den er bare ikke lovlig desværre...

jeg ville ønske at folk spurgte inden og ikke bagefter - men ved godt tingene går hurtigt på busmarkedet og der ikke altid er tid til den slags..

og fin pris du har fået den til - man kan ikke bygge en mage til med det udstyr og mekanik den har, selvom der er mange der tror det - men det kan man ikke.. devon kabibnen koster 60000 alene.. uden teknik.. kun møbler.

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) kleinbusRonnie Member
Skrev for 7 years siden | | | |

Fed bus der, og kan se den er samlet af gode dele fra CSP og Creative Engineering. mht til forbremser burde der være et dokument fra CSP (med bussens stelnr og TUV erklæring), disse bremser er TUV godkendte og kan vel synes ??.

Men ellers har Bornholmer nok sagt det.

Jeg hjalp en med at lave samme bagtøj på en 65' bus, dog med tromler. Den blev synet bagefter..dog blev der ikke sagt noget om IRS ombygningen.

Alternativt må du bygge den tilbage til org..hvert fald til tromlebremser og evt gl styrhus på.

Allerbedst:
Kan du ikke prøve at høre Skat om der ikke kan beregnes afgift af alle ombygningerne og så se om den kan synes med konstruktive ændringer.
Den kører/styrer jo meget bedre end org med den opsætning der.
R.

-------------------------------------------
kleinbusronnie@gmail.com 42920053
65' Splitbus Doubledoor
68' Westy camper

Reply

You must log in to post.