Jeg har et problem med min type 1 motor den bliver ved med at kalde tændrør, den har fået nye tændkabler men uden det hjalp :-/
Det skal lige siges den er meget tunet den har 160 hk men er først begyndt på det nu :-/
Jeg har et problem med min type 1 motor den bliver ved med at kalde tændrør, den har fået nye tændkabler men uden det hjalp :-/
Det skal lige siges den er meget tunet den har 160 hk men er først begyndt på det nu :-/
Hvad mener du når du skriver at den knalder tændrør?
Den ødelægger tændrøret så den går på 3 cylinder
Hvad hedder de tændrør korrekt.? Mærke og nummer. Og hvor er de lavet ? (se nederst ved gevindet made in ?)
Mit gæt er tændrørene bliver for varme.
Brug NGK tændrør.
Ja. Varme og/eller tændingsbanken
Jeg kører med NGK D8EA tændrør,
Jeg det lyder ikke som om den tændningslås banker,
Men varmen er måske rigtigt så skal jeg køben et D7EA ?
Jamen så ville et 7 vel være det rigtige at Bruge hvis det bliver for varmt :-)
Hvad er kompressions forholdet og knasten?
Jeg er ikke 100% sikker på kompression forholdet :-)
Motoren er bygget af powerhouse
Du kan få alle specs på min motor :-)
2007cc Engine
48IDF spain Webers...New Std/Std Brazil AS41 Engine Case,Full Flow,Shuffle Pin,Drilled/Tapped Oil Galley....DPR 78mm Counter Weighted Crankshaft/German Lighten Flywheel Wedge-mated ...CB 5.5 Chevy H-Beam Rods Main,Clevite Rod,Double Thrust Bearings Camshaft,Scat Straight Cutt Cam Gears Scat Ultra Light Weight Lube-a-Lobe Lifters Chromoly Head Studs,Nuts,Cool Tins,Jay Cee Aluminum Pushrod Tubes JE 90.5mm Pistons,Super Thick Wall AA Cylinders Cutt to Length Scat 1.4 Pro Comp Rockers,CB 3/8 Pushrods CB Wedgeport super pro Cylinder Heads,44x37.5,Stainless Valves,Dual Valve Springs Match Ported Big Beef Manifolds,9:0 Compression CB Bolt on Valve Covers with Channel Gaskets,Tapped for Breathers Kennedy Stage 1 Pressure Plate,Centerd ,Chrome Air Cleaners,Linkage Jay Cee Billet Oil Filter and Bracket with Oil By-Pass,Steel Braided Oil Lines Gene Berg Deep Sump,All New Sheet Metal Alternator,Billet Black Billet Upper and Lower Laser Pulley,Welded and Balanced Fan Billet Pertronix Distributor,Billet Clamp,Pertronix Spark Plug Wires,Pertronix Coil Jay Cee Billet Fuel Pump Block Off Melling 30mm Heavy Duty Oil Pump,Steel Full Flow Cover NGK D8EA Spark Plugs
Yder 165 hk og 245 nm :-)
Andersfriis.
Jeg tror du har misforstået veteranens tændrørstal, opad i tal bliver altså koldere i følge tabellen. Prøv at kikke igen.
"Yder 165 hk og 245 nm :-) "
Daayumm!
- Hvilken knast, og på hvilket rullefelt?
Ja, effekten kan jo godt opnåes, men jeg stiller mig stærkt tvivlende over for momentet...
Naarrhh, det kommer jo an på hvordan den bliver målt. Det var lidt derfor jeg var interesseret i at vide hvor/hvem der har udført proceduren.
Kan desværre ikke hjælpe med en forklaring på tændrørsproblemet, udover, at hvis du har en tendens til at drukne den under feks. varmstart. Det holder D tændrør ikke til ret mange gange.
T
Er det den samme cylinder der ødelægger tændrør gang på gang?
Har du styr på tændingsindstilling?
Har du styr på alle køleskjolde, samt thermostat?
Har du styr på karburatorjustering?
You must log in to post.