Har lidt problemer med tændingen på min nyindkøbte bus fra 71 med 1600 dualport. strømfordeleren er uden wacum, kan det godt passe at det er den rigtige eller skal det være en med wacum advancering og i så fald hvilken model
per
Har lidt problemer med tændingen på min nyindkøbte bus fra 71 med 1600 dualport. strømfordeleren er uden wacum, kan det godt passe at det er den rigtige eller skal det være en med wacum advancering og i så fald hvilken model
per
Den skal være med både vacum og centrifugal.
Hvis den du har er en 009 Kinafordeler så smid den ud og mont. den rigtige.
Er det en Bus fra fx. USA kan den også være mont. med en Brasil Solex karburator,det virker heller optimalt.
Havde lignende problem for et par år siden med min bus (1600 dualport) hvor der var monteret en 009 fordeler. Fandt en original fordeler med vacum, skiftede til elektronisk tænding og siden har en kørt helt fantastisk.
På fordeleren står der:
JFU 4
(Bosch logo) 0 231 146 101
(VW logo) 113 905 205 AL
Det er bus fra USA med en Bosch fordeler med nr. 0231178009 og i et ovalt felt står der 050. Uden vakum og med en 34 PICT 3 karburator ( Mexico model bocar )
Jeg har problemer med at sætte igang og accelere fra lave omdrejninger
Har stillet tænding til 7,5 grader før top
Det var det jeg skrev. gør som Kjeldpet.
Anvend Luminetion elektronisk tænding.
Mont. en org. Solex europa karburator til passet 71 bus.
40257965
You must log in to post.