halløj jeg har en type 3 med 3 trins aut.gear
er der nogen der har eksperimenteret med ekstern oliekøler?
jeg skal trække 700 kg. campingvogn i næste måned..
jeg ved ikke om det gir udfordringer...
halløj jeg har en type 3 med 3 trins aut.gear
er der nogen der har eksperimenteret med ekstern oliekøler?
jeg skal trække 700 kg. campingvogn i næste måned..
jeg ved ikke om det gir udfordringer...
Hvis du har converter med “køleribber” som de sene type 3ere og de tidlige som er blevet korrekt ombygget med træk, så burde det ikke være nødvendigt med oliekøler..
Så har folkevogn jo godkendt dem til at trække 650kg med bremse og 800kg hvis det er en campingvogn eller en båd eller svævefly trailer.
Ja, ved godt det lyder bizart, men sådan er det.
Mener iøvrigt de / den sidste årgange / årgang er godkendt til at trække 800kg generelt
Alt selvfølgelig med bremse.
Min pointe er at hvis VW har godkendt det, så burde det ikke være nødvendigt med yderligere tiltag.
lidt info på hr lundsgaard bil . den er fra 69 og har først fået monteret træk for 2 år siden
Ja, så er det jo ikke sikkert der er køleribber på converteren.
Så ville jeg nok lede efter en der har det, og så montere den.
You must log in to post.