Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  LEO-POL BEGYNDER S

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Imponerende projekt.... men er du ikke nervøs for køre egenskaberne det er jo en kort bil som får et meget højt tyngde punkt? Den burde næsten sænkes ned i en ramme? Jeg går jo ikke ud fra at Frank kommer til at møde den i arbejdstiden... Så det er jo bare at komme igang med vinkelsliberen,du er jo en med Lysten, Evnerne og Ideerne
(permalink) leo-pol Member
Skrev for 21 years siden | | | |
hej gæst........
nej den skal ikke forbi vores gode ven frank.......... det var i hver til fald ikke meningen.........!!
køreenskaber............!!! nu er det jo osse bare et projekt for sjovt....
men det kan nu osse godt være at den kommer lidt længre ned en det den er nu........ problemet er at den faktisk står på toritions akslen nu....
men det kan være at det er blevet løst efter at havde snakket lidt rundt omkring....................
men.... det er jo bare for sjovt.!!!!
leo-pol
(permalink) Dean Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Hej Leo-pol

Du er for syg :wink:

Hvordan går det med replicaen? Er den klar til sommer så du kan få skærm af min?

Mvh. Dean
(permalink) leo-pol Member
Skrev for 21 years siden | | | |
hej DEAN...........
så må du jo fortælle mig hvad det er at du vil give mig skærm med så jeg ved om det er hjul-børen jeg skal have pumpet lidt luft i....... :lol:
men om ghinien kommer ud og trille........... det kommer sikkert an på T&$.................
men jeg har jo osse andre fiber biler at trille i, så det går jo nok.....
mvh leo-pol
(permalink) Dean Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Hej leo-pol

Den bil jeg vil give dig skærm i er en Porsche 911 Turbo replica (Covin) 8) ? Når den bliver færdig til sommer!

Mvh. Dean
(permalink) leo-pol Member
Skrev for 21 years siden | | | |
jamen Dean........... så må vi jo håbe at den er lige så hurtig som den lyder..................
hvad ligger dr så i af maskine........? en 1200 avn-blæser med to katte-røvhuller :lol:
leo-pol-o
(permalink) leo-pol Member
Skrev for 20 years siden | | | |
jamen så er jeg gået igang med et gammelt/nyt projekt der gerne skulle drøne`s lidt i til sommer hvis tidsplanen holder......!!
så idag gik jeg lige og pudslede det sidste med gearkassen inde den skulle have lidt harley maling.......
efter den var malet stod jeg med starteren og kiggede på den og syntes at det var skuda lidt syndt at smide den rustne starter på en nymalet gearkasse, så jeg besluttede mig lige for at rendse den hurtig af og give den lidt af faveladen osse........bare hurtigt....!!
efter et stykke tid hvor jeg hade rendset den for det værste rust besluttede jeg mig sku lige for at skille den ad....bare lige hurtigt.... man kan jo ikke male på det rust der sad ude i kanterne .......
nå men alt rust kom væk og den så så fin ud......
begyndte at male den det gik osse fint......
men så kom det......den lille lire dreng kom frem i mig igen..... og jeg hader det........
for pludselig tog jeg mig sku i at stå med alu stykket til starteren i hånden og slibe de "støbe samlinger" væk, som er i næsten alt alu.....
okay tænkte jeg...... skal det være fint... så tager jeg sku lige en fil og retter dem helt væk så man ikke kan se det inde under malingen........
men tro mig..... så nemt skulle det jo ikke være.......
for pludselig tog jeg mig sku osse i at stå foran poler-maskinen og poler på fulde gadiner........
fuck tænkte jeg......... her står jeg og gejler en starter som ingen aligehvellet kan se uden at ligge sig inder bilen og stikke hovedet op mellem trækaksler og motor........
og det er der jo nok ikke mange der gør.........

nå men men det ser da meget godt, ud så længe det vare.......!!!!!
(permalink) Haardberg Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Leo. du render jo rundt og keder dig :)

Hilsen Lennart
(permalink) Teodor_Flgen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
jaa det må sku være dejligt at have så god tid :D men lækkert ser det jo ud :wink:
(permalink) leo-pol Member
Skrev for 20 years siden | | | |
ja keder mig.......
det gør jeg kun når jeg har god tid......
og god tid kan godt kede mig lidt............ :wink:
leo-pol

ps jacob..... jeg er nået til side 30...... så der går nok lige et par dage før at jeg er færdig med bogen..... ellers må du lige råbe H
(permalink) Devils Speedshop Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg håber da ikke at du lever efter disse vise ord

If you can't RACE it... Style It

Hi Hi

Det er kanon og gå og gejle og kæle for detaljerne MEN.. man gider bare ikke gå og polere og vaske når man kommer på træf.. eller jeg gider ihvertfald ikke... men det er måske bare fordi jeg er en dovent svin..

Christian
-------------------------------------------
Christian Ulberg
http://www.Teamangoraracing.dk
AngoraRacing@gmail.com Tlf: 21291280

Reply

You must log in to post.