Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Scharling`s gamle vrag. NYT ! Crew

Tags:

(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote:d684fbf5b9] Liter prisen var 20 kr !!!!! købte 20 liter maling for 200 !!!!!! og brugte ca. 8 liter [/quote:d684fbf5b9]

Hvordan er det i regner derovre?? :D

Hvis en citronmåne koster en 20èr på tanken hvor mange måner får gearheads så når de har skrabet 200kr sammen ved at lede under måtterne i bilerne??

Lav lige det regnestykke igen Henrik... Jeg kan regne ud at når du skriver regninger ud kan det gå begge veje?? Eller er det altid til din fordel?? Gangster!!  ;)

Fed pickup ellers... Men er den ikke lidt Ahmm H
(permalink) moderknepper Member
Skrev for 54 years siden | | | |
SLAM !!! ... LET THE BOYS BBOYS.

[img:fc2f78d588]http://www.friserverplads.dk/moderknepper/33494666.jpg[/img:fc2f78d588]

SLOW N LOW THAT IS THE TEMPO !!!
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hey Scharling!

Du er en f***kin bus-mester! Arggh...jeg vil også ha´en pick-up.
Fandme imponerende hvordan et lig kan blive så flot. Havde du kunne gøre det samme med min mormor havde det været lækkert.

Tillykke med den - og flot arbejde.....

Cheers,
Kasper

PS: og en sænkning.....tjah....så ville den bare blive endnu federe.....
(permalink) H.Scharling Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Den er sænked 1 hak bag og 1 lamell i hvert forbro`s rør for.
det har den været siden den blev færdig ! :-/

Det er bare fordi der kommer alle de billeder af de skam !!!! sænked busser på vw nettet og fordi tyskerne til bic havde dem sænked så meget.......

i øvrigt en lille lav dejlig split bus........ den kan nok ikke komme over bump på de danske veje...

Men den kommer til salg omkring sebtember. skal jo vidre med crew cabben og det kræver jo penge !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mange penge............

KKWA.....
her i kbh.området regner vi på en anden måde !!!!!! 10 kr er = 20 kr................. HMMMMMM::::::...........
der skulle selvføllig stå 10 kr literen !!! sorry......

men vi bliver jo nød til at lave lidt krevitivt regning herovre da vi jo skal betale til alle de jyske motor veje der ikke bliver brugt og så har vi jo ogse en borgmester i kbh området der er dyr at holde kørende med vin og damer og middage......

jeg siger bare 4 dagangemanger til 130.000.kr....... = 13.000 liter maling........ = en god maler hjærne !!!!

VVVVVvvvvvvVVVVVVVRRRRRrrrrrrRRRRRrrrrr!!!!!!

(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Ok Ok Henrik det var også bare lige for at svine dig lidt til offentligt... :) Hvad regner du med at pickissen ender med at koste?? Den er sgu halvfed.. En rigtig Konrad Sprutmås bil. Lige til at race ned til gutterne på bænken i... :)

VRRR Glæder mig til at se Splitten.. Den skal no blive hård.. Og Ahhmm høj ligesom bay pickuppen.. :) Noot
(permalink) H.Scharling Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Jeg regner med at bay pick uppen skal koste 35.000 kr. så læg bare billet ind.... dep. 5000 kr..........

S
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
For 130kr?? Hmm hvis de koster 18,75 på Shell select for en ½måne får man jo 6.93 halvmåner og det er jo som bekendt 3.46 hele måner.. Uha Henrik hvor mange lys kan der være i en fødselsdags helmåne??

Nu var det såmænd ikke fordi jeg skulle have bus..  Det var egentlig bare lige for at se hvad sådan en stod i?? Altså når lakken står i 80kr + det løse.. HEHE..

Men fed er den...
(permalink) H.Scharling Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Nu bliver det sku kompliceret !!!!   lys ???? tjaaaa der melder jeg sku pas.....

Men nu er prisen på bilen da der.... hvis der skulle være nogle der ser lyset, og ved hvad en rigtig vw er !!!!!!! ::)
(permalink) kew Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=KKWA link=board=freaks;num=1018562737;start=30#31 date=06/13/02 kl. 14:04:26] hvor mange lys kan der være i en fødselsdags helmåne??

NOK.... ;DCitron måne præsidenten 8)
-------------------------------------------
Mail lhs AT kews . dk Mobil 40 790 356
The Low Headroom Shop check Facebook
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Høp!
Jeg minder lige om at Way-Zee aka. Way-Zanzee-Bar en gang har pyntet en citronmåne op fra bunden til den blev så flot an han vandt en stor kagekonkurrence i kategorien industrial design.
Måske han lige skulle kaldes ind til nogen konsulenttimer på den kage der........den trænker sgu´til lidt crom og en sænkning................en sænkning lige ned i skidesækken!!!

Skål,
Kasper
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Jeg smider lige en bombe i denne lille indspiste VW-verden:
I ved godt citronmåner smager af helvede til ikke?

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Scharling Member
Skrev for 54 years siden | | | |
GUSTAV !!!!!!!!

Nok ikke lige det smarteste at sige....... du ved måske ikke hvad der er sket med Hilda Heick ???? :twisted: Hun er ikke så glad mere, det samme kunne du jo ogse blive ....................  der er mange citron måne fans her på siden. Næst efter vwèr, kommer citron måner, det ved du måske ikke.....  :-*
Hmmmmm Gustav. det må vist lige op at vende i GEARHEADS..........

Stakkels dig............................ :lol:
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Ohhh shit Gus.. Det var nok den dummeste bemærkning i VWNettets historie.. Hvis jeg var dig ville jeg lige "lay low" her det næste stykke tid.. Rygterne går at der engang var en som svinede "månerne" til og han blev bagbundet med et træktov og kørt rundt i hans hjemby med ruderne nede og sweet home alabama for fuld skrald på højtalerne.. I denne her pacer!! Ikke nok med det blev han tvunget til at fortære 7måneders forbrug af måner på kun 39½time...  Såååh det kan hurtigt gå galt..
(permalink) Jettadriver Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Der burde vist oprettes en lille underside her på vwnettet for citronmåne fans?  ;) Så kunne alle dem son lever med en stor forkærlighed for månerne springe ud af skabet!  :P Måner til folket ...
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=Jettadriver link=board=freaks;num=1018562737;start=30#38 date=06/15/02 kl. 18:37:00]:P Måner til folket ...

Du er sikker på du ikke mener: "Lad os moone folket" ???

:o  :o  :o                      ;D   ;D   ;D
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
http://www.kandu.dk/dk/news/146472/groupid/20702

Det har faktisk lykkedes mig at finde et link til en kat som hedder citronmånefigur???? Hvad sker der lige der??  Mon ikke der kan blive en sag ud af det lidt ligesom MCallan sagen for nogle år siden...

Go Dancake!!
(permalink) jacob Member
Skrev for 54 years siden | | | |
http://www.citronmaane.dk  8)
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Henrik.. Nu redder du jo hver en type2 på din vej... Godt du ikke var med i tyrkiet....
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Det var sørens....

Jeg vidste sgu ikke at du havde familie i Tyrkiet Henrik?

Jeg skulle hilse og sige at du bare kunne kigge ned til en optursfed og en æblethe engang...  :)
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Din fætter blev forresten meget glad for det engelsk kursus du sendte ned til ham.... Han har lavet en masse flotte skilte og sat dem op udenfor hans restaurant...

Han er lidt klodset tror jeg.. Han taber maden konstant... Derfor Please wash your food!! Det må være den eneste forklaring..
(permalink) H.Scharling Member
Skrev for 54 years siden | | | |
DU more dig rigtigt. hva kasper :::

Jeg vil ikke forveksles med en hættemåge !!!  ;)
Men fætter achmed abdulla alylef muhammed ymeda Hussine. har rigtigt nok åbned en resturang for fordærvet mad. en forrygende god foretning. jeg har ogse sagt til alle mine fætre 1523 stk. at de skal gå til ham og spise, så de kan blive rigtig raske og sunde....  ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Og så sende alle de gamle busser op til mig i stedet for.....



(permalink) Scharling Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Siden er blevet opdateret med lidt nye biler. se side 1.. ;D

Og så lidt stemnings billeder.
[img:65bfbfe452]http://hjem.get2net.dk/scharling/foto/crewbund3.JPG[/img:65bfbfe452]

[img:65bfbfe452]http://hjem.get2net.dk/scharling/foto/crewbund4.JPG[/img:65bfbfe452]

[img:65bfbfe452]http://hjem.get2net.dk/scharling/foto/crewbund2.JPG[/img:65bfbfe452]
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) Scharling Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Så er jeg gået i gang med crew cabben igen. efter lang tid´s pause.

som man nok kan huske har jeg jo lavet en del på den. ( kig under gamle vw net. projekt siden )

jeg er gået i gang med at konstruere nye bagskærme. her vil jeg vise lidt hvordan jeg gør.

de træ forme der er vist, bruges til at grov forme skærmen med, og så er det ellers i gang med hammer og klods... tager meget lang tid.

Hunden AL. vil også gerne være med. den vil bare lige forme min arm så jeg bedre kan komme til hvor det er svært !!!!! av-av.....
:-/

der vil løbende komme opdateringer over projektet...
[img:9a19e2a9f0]http://hjem.get2net.dk/scharling/foto/skerm5.JPG[/img:9a19e2a9f0]
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) Scharling Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[img:2255a03f8b]http://hjem.get2net.dk/scharling/foto/skerm1.JPG[/img:2255a03f8b]
Her er træforme til at få rundningen rigtig. og til at få banket kanterne op.
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) Scharling Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[img:820550e881]http://hjem.get2net.dk/scharling/foto/skerm2.JPG[/img:820550e881]
Skærmkanten er tegnet op og skal skæres ud, for at banke kanten ind.
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com

Reply »

You must log in to post.