Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Søren's 1957 Oval m. foldetag NYE

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Ja, for lortet er vel undervognsbehandlet. Det er coooool at vintercruise i splittere og ovalere. Så fornemmer man sgu hvad kørsel drejer sig om. Prop en Eber i og lidt slidte pigdæk, så er øsen klar . Nye undersøgelser viser også, at gamle biler slet ikke tager videre skade af salten. Den æder bare det der er rustenst i forvejen og hjælper en til nemmere at kunne finde ruststeder, der skal repareres, i tide. Samtidig har den den fordel, at kører man i tilstrækkeligt meget salt, så lægger det sig i kager og stopper hullerne i bilen, så der ikke kan komme vand ind og skabe yderligere rust.

Måske skulle vi udskrive en konkurrence om hvem der først kommer på gaden med en vintersplitter/ ovaler, hvilken der holder sig bedst og hvad ved jeg.

Er der nogen der har en fin split eller zwitter, som jeg kan bruge til vinterbil, så mail lige eller læg besked her. Den skal helst være tip/top og helst ikke koste over 10-12.000.

VW-kølige hilsener

Henrik
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Rigtig flot bil - glæder mig til at se den i virkeligheden...

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Admin Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=Henrik link=board=freaks;num=1029621000;start=15#25 date=10/01/02 kl. 12:44:15]
Er der nogen der har en fin split eller zwitter, som jeg kan bruge til vinterbil, så mail lige eller læg besked her. Den skal helst være tip/top og helst ikke koste over 10-12.000.

VW-kølige hilsener

Henrik

Henrik, Get real, jorden kalder, halloooo...!
(permalink) Karmann_Racing Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Lavede en lille prøvemontering af mine 17 tommer OZ fælge.

Ser lidt hård ud ik'

[img:de95e17894]http://www.thesamba.com/vw/gallery/pix/55189.jpg[/img:de95e17894]

Længe leve photoshop !!!!
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Din bagaksel er knækket!!!!
Jeg tror din bagende skal spores
Det er der også en funktion i PhotoShop der kan

;DG
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hvad kan jeg sige, fed vogn!, glæder mig til at se den "Live"

T ;Dnny

Reply

You must log in to post.