Ja, for lortet er vel undervognsbehandlet. Det er coooool at vintercruise i splittere og ovalere. Så fornemmer man sgu hvad kørsel drejer sig om. Prop en Eber i og lidt slidte pigdæk, så er øsen klar . Nye undersøgelser viser også, at gamle biler slet ikke tager videre skade af salten. Den æder bare det der er rustenst i forvejen og hjælper en til nemmere at kunne finde ruststeder, der skal repareres, i tide. Samtidig har den den fordel, at kører man i tilstrækkeligt meget salt, så lægger det sig i kager og stopper hullerne i bilen, så der ikke kan komme vand ind og skabe yderligere rust.
Måske skulle vi udskrive en konkurrence om hvem der først kommer på gaden med en vintersplitter/ ovaler, hvilken der holder sig bedst og hvad ved jeg.
Er der nogen der har en fin split eller zwitter, som jeg kan bruge til vinterbil, så mail lige eller læg besked her. Den skal helst være tip/top og helst ikke koste over 10-12.000.
VW-kølige hilsener
Henrik
Måske skulle vi udskrive en konkurrence om hvem der først kommer på gaden med en vintersplitter/ ovaler, hvilken der holder sig bedst og hvad ved jeg.
Er der nogen der har en fin split eller zwitter, som jeg kan bruge til vinterbil, så mail lige eller læg besked her. Den skal helst være tip/top og helst ikke koste over 10-12.000.
VW-kølige hilsener
Henrik