Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  fucking synshal

Tags:
No tags yet.

(permalink) CB Member
Skrev for 54 years siden | | | |
jeg har lige været til syn og der ville de ikke godkende de orginale lygter de mente ikke de var skarpe nok >:(.
kan det være rigtigt ??? det er en 69ér type1
(permalink) Haardberg Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hvis det er de originale fra 69' og de er blevet matte i forkromningen i parabolerne er der nok ikke andet at gøre end at købe nogle nye.

Mvwh. Lennart Haardberg Nielsen
(permalink) Rene72 Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hvis du skal ud at købe nye lygter, så køb H4 lygter!! De giver et 100 gange bedere lys end de originale og de koster ikke alverden. Det er ihvertfald nogle af de bedste penge jeg har brugt på min bobbel.
MVH
René
-------------------------------------------
http://www.flickr.com/photos/43816259@N08/?saved=1

2074 1572
(permalink) Admin Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Totalt neder..
Det er kraftedme som regel problemet med fucking 6V lygter, er det sådan nogle skod du har på?

Det fucking problem med 6V er at der somregel ikke er nok satans strøm helt ude ved den fucking lygte, gamle stik og irrede ledningsender plejer at være det fucking problem..
Rens den latterlige sikringsbox, klip de fucking gamle stik af, og sæt nye [u:6f68ab728e]fucking kvalitetsstik[/u:6f68ab728e] på, det plejer at hjælpe.

/VWMorten (hænger også ud med taberne en gang imellem)
(permalink) Thomas - Memorians.dk Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Ahrmm.........øhh .. er der noget du vil ha' hjælp med Morten. DER.
-------------------------------------------
"You live more in 5 minutes, going flat out, than most people do in a lifetime"
Citat: Burt Munro
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=VWMorten link=board=teknik;num=1019910988;start=0#3 date=04/27/02 kl. 21:39:44]Totalt neder..
Det er kraftedme som regel problemet med fucking 6V lygter, er det sådan nogle skod du har på?

Det fucking problem med 6V er at der somregel ikke er nok satans strøm helt ude ved den fucking lygte, gamle stik og irrede ledningsender plejer at være det fucking problem..
Rens den latterlige sikringsbox, klip de fucking gamle stik af, og sæt nye [u:e3fadf97d0]fucking kvalitetsstik[/u:e3fadf97d0] på, det plejer at hjælpe.

/VWMorten (hænger også ud med taberne en gang imellem)
hehe.....fuckin' fuck!!!


(permalink) leo-pol Member
Skrev for 54 years siden | | | |
HEY DER...!
Jeg vil bare lige sige at man kan få "snyde-pære"........
H4 pære med "gammel" fatning så de passer til alm. lygter der ikke er født med H4.......... "i 12v selvfølig".......
Min gamle 69`r blev osse kaseret til syn for matte parboler...
Men med dem i, sage de ikke noget.... men de var jo heller ikke total rustne.......
Men de pære er heller ikke lovlige at køre med.............

Det var bare lige det........... LEO-POL..........  
(permalink) CB Member
Skrev for 54 years siden | | | |
cool, :) jeg prøver med et par H4, så skulle den gå igennem

Reply

You must log in to post.