hi folks,
eg er så småt hved at blive færdig med bunden på min oval cabriolet :-)
jeg mangler bremsetromlerne. de er alle rusten indvendig. jeg har den ide, at de enten skal sandblæses eller jeg laver dem rene med aluminiumbørste (blød) på min boremaskine indvendig. jeg har utrolig meget respekt med sandblæsningen, da den altid går for hård til - hvad siger i til det?
næste problem er denne simmering i alle tromler, som sidder inden i hen til ankerpladen. kan den købes enkelt til alle fire tromler på en ovaler til 1957? det hele er original - ikke noget over 30mm bremser!
når tromlerne sandblæses, smadres der nok 1 mm i metalringen indvendig, så kan der jo være fare for, at tromlerne bliver "for store" indvendig - bortset fra, at alle kuglelager i alle tromler skal fornyes?
gi mig en ide!
er den simple metalbørste alu på boremaskinen bedst?
hvor finder jeg disse simmeringe til tromlerne enkelt?
hilsen
jens
eg er så småt hved at blive færdig med bunden på min oval cabriolet :-)
jeg mangler bremsetromlerne. de er alle rusten indvendig. jeg har den ide, at de enten skal sandblæses eller jeg laver dem rene med aluminiumbørste (blød) på min boremaskine indvendig. jeg har utrolig meget respekt med sandblæsningen, da den altid går for hård til - hvad siger i til det?
næste problem er denne simmering i alle tromler, som sidder inden i hen til ankerpladen. kan den købes enkelt til alle fire tromler på en ovaler til 1957? det hele er original - ikke noget over 30mm bremser!
når tromlerne sandblæses, smadres der nok 1 mm i metalringen indvendig, så kan der jo være fare for, at tromlerne bliver "for store" indvendig - bortset fra, at alle kuglelager i alle tromler skal fornyes?
gi mig en ide!
er den simple metalbørste alu på boremaskinen bedst?
hvor finder jeg disse simmeringe til tromlerne enkelt?
hilsen
jens