Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  T&S skal ned med nakken!

Tags:
No tags yet.

(permalink) Mette Administrator
Skrev for 54 years siden | | | |
Nej overhovedet ikke - ikke flere citronmåner til Kasper - han bliver bare for speedet..
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Er det mig der ikke må få måner nu???
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=KKWA link=board=teknik;num=1024039150;start=15#26 date=06/17/02 kl. 15:47:35]Er det mig der ikke må få måner nu???

Mmmm - det er dig.. sugar-rush.. du kravler jo rundt på loftet.. Lidt ligesom små børn - de er heller ikke til at styre når de får for meget sukker  ;)
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Mette Snot-Ske luk røven....
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 54 years siden | | | |
You ain't nothing but a farmboy..

Du har sådan et dejligt kultiveret og berigende sprog, Kasper..
Just gotta love it!
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) WayZee Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Så så i to......glem nu ikke hvad emnet er.....ned med fucking T&S's nakke........og glem så citronmåner, kravleture, snot og andet gøgl!!!

(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Okay - Floyd_Clymer er på Viborg nu, men i forsøget på at få fyldt de ledige pladser, skal jeg forsøge om jeg kan sparke en fætter i Vejle op.......hvis der da ikke er nogle entusiaster der melder sig frivilligt....?

Melder tilbage......

Raketten  8)
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 54 years siden | | | |
Det lyder godt Rune..
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Kære alle aktører!!!

Her kommer så de føromtalte dokumenter som skal bruges til vores lille scam mod T&S.

Det drejer sig hhv. om:
1. Registreringsattest på en svensk bobbel
2. Formularen om afgiftsberigtigelse af motorkøretøj

Begge dokumenter ligger i PDF-format lige til at skrive ud. Det eneste som i realiteten skal gøres at at anføre navn og adresse øverst på afgiftsblanketten og ligeledes underskrift ca. midt på samme.
Klik her:
1. http://www.birkeholm-munk.dk/VW/regattest.pdf
2.  http://www.birkeholm-munk.dk/VW/afgiftsberigtigelse.pdf

Problemer med opløsning, udskrift...et eller andet så hiv mig en mail eller spørg i dette forum.......

Den 1. juli er en mandag så det passer jo fint som indsendelsestidspunkt............fuck hvor bliver det spændende!!

Vi snakkes,
Kasper
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hmmmm - har lige fundet ud af at ham fætteren jeg havde regnet med kunne hjælpe os rent faktisk er kontorschef på Motorvejskontoret, og ikke mente det var helt så hensigtsmæssigt at han fik sit navn blandet ind i det.........

Der må sq da være en der kender en eller anden i Vejle eller et af de andre ubesatte distrikter....er der ikke nogen der har en ex- et eller andet sted der trænger til en opringning?  ;D

Godt arbejde Munk......så bli'r det ikke nærmere og ensartetheden er ligeledes sikret....

Bare lige for at genopfriske min hukommelse : Hvad er det egentlig vi regner med at opnå? Vi får vel højst sandsynligt xx ens attester retur, men selv om vi ikke gør hvad kan vi reelt bruge dem til? Risikerer vi ikke bare at de påpeger at deres attester er "forhånds-" og dermed kun vejledende?

Jeg mener bestemt det her projekt er forsøget værd, men vi må lige finde ud af hvordan vi udnytter materialet bedst muligt.....

/Raketten
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Vi sammenligner de forskellige attester og sender så hele lortet til V-Max og rapporten. Og så er der ild i piben..

(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Ja, attesterne vil jo egentlig være brugbare, da der er tale om en veteran-registrering, som jo skal baseres direkte på den oprindelig salgspris.......og jo slet ikke burde indeholde noget vurderingsmoment.........

Men mon ikke vi skal se om vi kan sparke FDM ud af støvet, og ind i den rebel-rolle hvor de hører til? Hvis vi får nogle afvigende attester og krydrer det med JC's mareridtsfortælling.......

Forvaltningsrets-eksamenen ligger dog allerede et halvt år tilbage, men hvis der bli'r brug for lidt klage-instans-info o.lign. ved jeg da i det mindste hvor jeg skal spørge......

/Raktten
(permalink) Hans Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[u:8a47655116][b:8a47655116]S
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Ja tak Hans hit med noget info... Vi burde lige lave en rubrik hvor der kun står de forskelliges resultater.. Istedet for vespa snak og knallerthår blandet med den sidste nye max hardcore film osv..
(permalink) Hans Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Ja, det var nok en god idé.

Jeg laver lige ny.
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Der findes et råd for motorhobbyen.
Det er bl.a. dem vi kan takke for tidstypiske nummerplader, veteranforsikring, 8 årssyn osv.

Der vil være lidt i deres postkasse 2. juni hvis alt går vel og folk husker at gå på toldkontoret til tiden...

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 54 years siden | | | |
2. juLi ikk' Gustav??
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 54 years siden | | | |
Kære kamplystne krigere..

Jeg bliver desværre nok lige lidt nødt til at melde mig ud af kampen - jeg ved jeg har fået sat en masse ting i gang og fået involveret en del mennesker i projektet.. Men men ak og ve - jeg er lige havnet i en situation hvor jeg er lidt afskåret fra kommunikation som jeg normalt kender til det.. Vrøvl og lir ingen forstår hvad jeg siger alligevel - bottomline - de regioner jeg skulle dække kan jeg pt. ikke rigtig klare alligevel.

Jeg beklager meget men håber alligevel på et brugbart resultat.

~Mette
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
hvor kan man downloade papirene er de kommet på nettet?

har set /fundet dem ...........................
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Er der ikke en der kan sende det til mig... min printer er gået i loet...*hælte et ½ glas cola ned i den* ...
min adr er
martin Brøsch
Lyngvej 83
4573 højby

Reply

You must log in to post.