(permalink)BornholmerMember
Skrev for 54 years siden
| | | |
Ja ja , det er meget godt med alle de ombygninger , men det hele startede jo med om der var nogle der havde nogen PAPIRER på en evt ombygning, hvor fan er de henne??????
------------------------------------------- Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Hey. snakkede med en i næstved i juleferien som havde snakket med en der viste noget om den ladbil i bonbon land. papirerne fra ombygning kunne ikke findes men der er betalt afgift af den så det kan godt lade sig gøre.
Skrev for 19 years siden
| | | |
tak Hardberg for at bringe emnet op igen - men jeg vil nu helst ha de papirer - og jeg kan godt se at de er svært at få noget som helst ud af et gammel indlæg uden billeder lige nu - hehe
Men hører du noget så vil vi da meget gerne høre mere om den
------------------------------------------- Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
dog er det her indlæg så extremt gammelt idet at det er fra den tidligere side.. Havde den billed upload mulighed
Skrev for 19 years siden
| | | |
ja der brugte vi det der [ img ] fætter noget - såvidt jeg husker - det er jo laaang tid siden - sådan noget ka jeg sgu ikke huske mere :P
- det er 2000 indlæg siden eller mere - jeg ved ikke om den tæller har talt fra starten af - det tror jeg ikke
også brugte vi en engelsk billedserver der hed muchoes et aller andet - og den virker stadig - nogle af mine allerførste billeder ligger på mettes server - egeskov et eller andet - hehe