Jeg investerede i en VW 181 Jagtvogn fra 1977 her i slutningen af april.Den er meget pen karrosseri messig minimalt med rust, men maskineriet har det ikke så godt. :-/
Jeg har nu tre motorer og vil gerne ha restaureret en af de så jeg kan få luftet Jagtvognen lidt lengre enn de 15-20 km den max kan tåle nu.
Motoren som sitter i bilen er en: Hecho en Mexico motorbokstav A med en Solex 34 Pict-3, som jeg antar er en 1600 orginal motor til bilen. Den er sådan rimelig til at starte men taber hurtig pusten (kan ikke trække noget) og bliver ekstremt varm. Den spiller også noget olje.
Motor nr. 2 er en tysk motor med motorbokstaver AS
Motor nr. 3 er også en tysk motor med motorbokstav B og en Solex 31-Pict-3 karburator.
Begge motorer har jeg fået af en mekaniker på
Jeg har nu tre motorer og vil gerne ha restaureret en af de så jeg kan få luftet Jagtvognen lidt lengre enn de 15-20 km den max kan tåle nu.
Motoren som sitter i bilen er en: Hecho en Mexico motorbokstav A med en Solex 34 Pict-3, som jeg antar er en 1600 orginal motor til bilen. Den er sådan rimelig til at starte men taber hurtig pusten (kan ikke trække noget) og bliver ekstremt varm. Den spiller også noget olje.
Motor nr. 2 er en tysk motor med motorbokstaver AS
Motor nr. 3 er også en tysk motor med motorbokstav B og en Solex 31-Pict-3 karburator.
Begge motorer har jeg fået af en mekaniker på



