Simengroup(a`)hotmail.com
60`er bobble project købes
Mr_Bubles skrev:
Så fik jeg lavet et motor stativ eller rettere 2 en flytbar og en stationær, mangler lige ophængsarme og lidt maling
Bornholmer skrev:
hvorfor er der ingen der har tænkt på det - det må være verdens simpelste Jønssonhammer lavet af en alm lufthammer.
simen skrev:
*Søren J... det må vi da ha nogle billeder af..
SorenJ skrev:simen skrev:
*Søren J... det må vi da ha nogle billeder af..
Det skal jeg nok se at få taget
Nu er det ikke den dybe tallerken jeg har opfundet på ny. Men tænkte der var andre der kunne bruge inspiration til at spare lidt cash ved selv og lave deres 4x130 tromler/skiver om til porsche mønster. Det er en skive som man skruer fast i to eksisterende huller og så bore for i de små huller og vupti, så har du lagt nyt boltmønster ud
(Og ja kan godt huske dengang jeg dummede mig, og påstod man kunne genbruge 2 af hullerne... Det er kun det ene :-D )
-Martin
Jeg har lavet denne "jig" til udskiftning af rammehoved..
Den spændes på sammen med forbroen (har en afkortet forbro til dette formål),og så afmontere man den forreste bolt til gearskifter og monterer den der også.
Virker perfekt. Kan lånes..
Det må være et amerikansk billede..
Solbriller er vigtigere end høreværn.
G.
Og dermed menes......?
Lars.
Gammel (god) tråd lives op igen...
Justering og udmåling af acc. pumpe tilskud.
Bægeret sænkes ned i halsen på karburatoren og holdes under acc. dyserøret. Simpelt og effektivt. Jeg måtte ud og købe ny 1ml på apoteket for at kunne få lavet noget der var småt nok til at gå ned i min Solex 40P-II.
De første indlæg i tråden er 43 år gamle :) Fantastisk det er før internettet - vwnettet er sejt :)
er der nogen der har billeder af noget hjemmelavet værktøj til at drive bøsninger m.m. ud???
Jeg har lavet nogle simple dorne til styretøjsbøsninger på type1. Er det sådan noget du er efter?
det er til swirvlen i hjælpestyrehuset på bay
hjælpestyrehus??
Jeg gav dig to link igår i den anden tråd om swivel - læste du dem ?
Der er både how to og beskrivelser/billeder af hjemmelavet værktøj.
http://forums.kombiclub.com/showthread.php?7327-How-to-replace-centre-pin-for-steering
http://thelatebay.com/index.php?threads/steering-idler-pin-removal-replacement.24228/
/John
Nå ok John den med værktøjet missede min opmærksomhed, fik du selv fat i den bund tallerken til styretøjet eller skal du have min gamle