Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  reduktionsventil

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 21 years siden | | | |
jeg er ved at skifte reduktionsventil , men den ene nye kop har udfresning ved toppen, er den til den korte eller lang fjeder
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Det stempel med udfræsningen var til den lange fjeder da jeg lavede type1 motorer.
Hvad var der i vejen med den gamle ?
Pas på med det lort fra China. VW fabrikken har rodet med, og har erfaringen.
Jeg mener f.eks ikke at de seriøse tuningsfirmaer bruger dem.
Du har ikke brug for mere olietryk eller oliemængde end det VW har lavet på de seneste motorer med 26mm pumper. Eller brug en type4 pumpe.
Hvis du sætter en 30mm i skal du have et oliepumpedæksel med ventil i der reducerer trykket, eller mængden, inden det kommer til den originale ventil. Den kan nemlig ikke holde de oliemængder væk som en 30mm pumpe laver.
Det giver problemer med at man sprænger oliefiltre og slanger og køler ved koldstart.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 21 years siden | | | |
tak for dit svar, jeg er på banen i gen. jubbbiiiii

VH. kallesøe

Reply

You must log in to post.