Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  1300 til 1600

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 21 years siden | | | |
jeg har lige lavet min 1300 om til en 1600.Kan man køre med standart kaburator (31m/m) eller skal den dysses om. Jeg har en 276* knast i og banan manifold?
(permalink) vwanders Member
Skrev for 21 years siden | | | |
8) Det kunne være indlægget skulle flyttes op i tekniske sp...
Men til sagen.. For at få mest ud af din motor, skal du opgradere til en 1600 karb dvs. 34 PICT.. Eller endnu bedre, montere et par Kadrons eller lign.
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk


Reply

You must log in to post.