T2 `75 sælges
hvad med at bytte med en type 4 motor. har en i overskud, skal bare lige ha' hentet den sammen med de 2 busser jeg lige har købt :-)
Kan man montere den gamle V-front på en sådan 75'er, eller vil det kræve for voldsomme ændringer ?? :)
-------------------------------------------
Et gammelt legebarn
8) Hej med jer.
Haardberg nej tak da jeg selv har et par t4 motorer liggede, men du kan købe den som reservedele til dine busser eller hva, og til Orangebug - jeg ved ikke om man kan men det vil jeg tro ikke er et problem, det kan være at her er nogle på nette som ved det SP
De busser jeg har er jo uden lad, og det ville da være synd at skrotte en pickup. Jeg ville nu gerne købe den men den står jo på øen så det kan jo hurtigt løbe op med transport og prisen på bilen, og jeg har jo så mange i forevejen. Er bussen med det store V (splitbus) ikke smallere.
Hilsen Lennart
:P Hej Lennert
Det kommer jo an på hvad prisen er på pickuppen, det kunne vi jo tale om hvis du vil købe den :?: :?: . Det kan godt være at den er lidt smallere, så må man jo være lidt kreativ med sin svejser........ :lol: .
Send mig en mail hvis vi skal finde en pris på pickuppen - du kan evt give et bud så skal jeg fortælle dig om det er ok eller helt hen i vejret..
Venlig hilsen
Martin
Team Flambart
:cry: Hello
Er i gået helt istå derude, den kan evt byttes med 4 nye dæk str. 205/50/16 :P såå kom nu igang.
Venlig hilsen
Martin
Team Flambart
:cry: Hey Hey vw freaks.....
så er det lige før at pickuppen bortgives til en som vil sætte en dør i mit hus eller måske kan sælge mig et svejse apperat så må vi se om den kan bygges om til DK fedeste og mest cooleste 8) monster truck :evil: :evil: og køre rundt og spise små vw'er, meeen det kunne jo også være at netop DU kunne tænke dig at købe den eller hva :?: .
Hilsen
Martin
Team Flambart
Hey Hey 8)
Den er her endnu sååå, hvem skal lave pickup i vinter :?: :roll: :?:
mvh
Martin
Team Flambart
Er det hippi Alans gamle pick up :?:
yep og før ham - Tømmer
-------------------------------------------
Mail lhs AT kews . dk Mobil 40 790 356
The Low Headroom Shop check Facebook
Den er da mega cool, hvis man er til T2 8)
Hey :D
Jaa, Men man behøves ikke at være tømre eller hippie for at købe pickuppen, så hvis der er nogen der vil køre t2 til sommer, kom med et bud 8)......
Hilsen
Martin
Team Flambart
Det var synd!! NU bliver den presset :twisted:
snakkede lige med en kammerat idag. han kunne godt tænke sig en pickup. hvad skal du have for den, og har du ikke nogle pics af den, gerne fra de kritiske steder, og så en lille fortælling om hvad der ellers er galt.
hilsen Hårdberg
Jeg ringer til dig..............
mvh
Martin
har sendt en PM til dig martin, men har ikke hørt fra dig
Hilsen Lennart
[quote:6f56e9da49="flambart"]4-5000,- eller bud masser af stumper kan evt. medfølge
38 38 21 24 aften[/quote:6f56e9da49]
Var ærlig over for os, hvad skal der laves på den? Hvad følger med?
Er der noget motor i den?
Kan der sættes prøveplader på den og køre den til Fyn?
Og der må være en grund til du ikke selv laver den, for man ser tydeligt på din hp at du kan!
mvh Flemming
8)Hej Flemming
Jeg er s.. ærlig, den var faktisk solgt men keglen sprang fra efter 2 mdr snak såå, men der er meget rust og da jeg ikke selv kan svejse så er det afsted med den da jeg har en ældre panelvan som jeg hellere vil bruge lidt tid på, men giv et tlf nr. så ringer jeg til dig eller du kan ringe til mig, så skal jeg fortælle om hvad der følger med og hvordan den ser ud.
mvh
Martin
Team Flanbart
Hva' så martin. fik du nogensinde solgt pickup'n eller blev den presset hos den lokale hugger
Hilsen Lennart
Hvorfor spørger du, vil du da købe den igen :?: :?: , ja jeg har den stadig og ja den er stadig til salg til rimelig pris hvis man er seriøs og har penge :P .
Mvh
Martin 8)
jeg faldt lige over jeres hjemmeside og kom i tanke om den, og tænkte at den måske lige trængte til lidt opmærksomhed på vwnettet
Lennart