Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Type 4 karburatordel

Tags:
No tags yet.

(permalink) Stubbe Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg mangler en magnetventil (ved ikke om det er det rigtige udtryk) til karburator på en T4 1700 V

Og et sæt 40mm karburatorer fra fra en T4 1800 AN
(permalink) Duus Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg har et sæt originale karburatorer fra en 2,0 t4 cu motor... hvis du kan bruge noget fra dem er du velkommen! Men jeg ved ikke om det er samme karburatormodel som dem du søger dele fra.

Duus
(permalink) MchAlf Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hej Stubbe...

Hvad skal du bruge V - motoren til ....?

Hvis det er til daglig brug + race i en buggy vil jeg nók hellere foreslå at bruge den stærkere W - indsprøjtnings motorer ( 80 HK ) som udgangspunkt.

V - motoren på 68 HK var kun brugt i en årgang '69 i VW411'en,
og den har derfor visse unikke detaljer i forhold til de senere modeller.
( mindre ventiler, -indsugningskanaler, -krydspinde, -stødstangsrør, o.s.v )
Det kan derfor blive svært at finde de rigtige stumper.

Hygge.


MchAlf.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg har også besluttet at bruge W motoren, men det bliver med karburator og strømfordeler fra v motor indtil der skal weber på.

Og så er det jo jeg mangler denne satans dims!!! til den ene karb.
(permalink) MchAlf Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Ok....

Dimsen er tomgangsdysen med indbygget cutoff funktion.
( brændstof tilførselen til tomgangs systemet bliver afbrugt når du slukker motoren )

Til den org. 1700 V - motor er det en 55 dyse, man " kan " bruge de faste dyser fra type 1 når andet svigter.

Jeg kikker lige i gemmeren efter en. ( elektrisk )

MchAlf.
(permalink) vwmorten VW-Guru
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg har en hvis det skulle være..
-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) Stubbe Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Det har bestemt interesse, hvad er prisen?

Jeg har en fra en type 3 1600 motor som ligner temmelig meget men de yderste huller sidder lidt anderledes, ku den bruges som nødløsning??

Jeg har et par type 1 1200 motor men dysen så ikke ud til at passe, den så for stor ud, men det sku ku la sig gøre ka jeg forstå på dig, eller skal det være en større type 1 motor der skal bruges?

Jeg smutter til Skanderborg Festival nu men vender tilbage til dig på søndag

MVH Stubbe
(permalink) MchAlf Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Ja, selvfølgeligt ....

Kikkede lige efter, det er 50'er tomgangsdyser fra en type 3 jeg havde sat i dengang ...

Har fundet et cutoff dyse ( 55'er ) brugt - free of charge.

Vi snakkes ved ang. det praktiske.


MchAlf

P.s.

Kikkede lige på type 1 / 34 PICT - 3 karb. i dag og deres 55 tomgangs dyser kan også bruges.
(permalink) Stubbe Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Lyder fint

Er det nemmeste ikke lige at ringe sammen i løbet af mandag?

Jeg er hjemme hele dagen kun igang med buggyen

Skriv dit nr og hvornår du er hjemme hvis du er på arbejde og jeg kontakter dig eller slå på tråden til mig på 61306582

MVH Stubbe

Reply

You must log in to post.