Har endelig fået plader på min hollandske importerede bay.
Den er fra 68 og har været i min familie i over 30 år. Før det kørte den som tjenestevogn for et firma i Holland. Jeg har rejst i denne bus fra lige siden jeg havde ble på. Den har stortset været i alle lande i hele europa, op til flere gange!!! Den originale motor stod af i sommeren i 83, og fik derefter fik den en 1600 b motor i. Nu har den så fået en endnu fkraftigere motor i. Det skal lige nævnes at jeg går i 3 g i gymnasiet og kun laver vw i min fritid, så det vil sige at det er et kørende projekt. Har været så heldig at kende brian fra future carstyling, som har lavet rust og thomas larsen som har hjulpet mig med at bygge motor.
Den er rust fri, men har mange skønhedsfejl.
De fremtidige planer er at få den malet og udskiftet alt gummi.
[img:dd3095a869]http://img109.imagevenue.com/loc222/th_92d_DSC01400.JPG[/img:dd3095a869]
Sommerferie i Italien 1988, mig i midten.
Den er fra 68 og har været i min familie i over 30 år. Før det kørte den som tjenestevogn for et firma i Holland. Jeg har rejst i denne bus fra lige siden jeg havde ble på. Den har stortset været i alle lande i hele europa, op til flere gange!!! Den originale motor stod af i sommeren i 83, og fik derefter fik den en 1600 b motor i. Nu har den så fået en endnu fkraftigere motor i. Det skal lige nævnes at jeg går i 3 g i gymnasiet og kun laver vw i min fritid, så det vil sige at det er et kørende projekt. Har været så heldig at kende brian fra future carstyling, som har lavet rust og thomas larsen som har hjulpet mig med at bygge motor.
Den er rust fri, men har mange skønhedsfejl.
De fremtidige planer er at få den malet og udskiftet alt gummi.
[img:dd3095a869]http://img109.imagevenue.com/loc222/th_92d_DSC01400.JPG[/img:dd3095a869]
Sommerferie i Italien 1988, mig i midten.