Det er dejligt at høre, da jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste der
bliver duperet (eller hvad det hedder) over alle jeres tricks og kunskaber -
her er så lidt billeder af hvordan resultatet blev
- bunden af rammehovedet blev punktsvejset på,
som man altså åbentbart gør ved sådanne stykker -
igen vil mit ego have at jeg vasker mine hænder og siger at jeg er ikke
pladesmed eller noget (jeg er lige startet på landmåler uddannelsen i Horsens)
- så her er der også lidt newbie observationer og kommentarer...
Prøv også at ligge mærke til hardyskiven til højre,
her kan man se en ledning der er knækket
- den tilhører hornet...
Der var arrangeret en trykknap i bilen der aktiverede hornet,
men det i selve rattet virkede altså ikke
- min far siger at det folk glemmer, når der laves rust på biler
og der rustbeskyttes det ene og det andet, så tænker man ikke på
at "rust"beskytte ledninger - hvilket han gjorde med noget
high-teft olie eller sådan noget lignende
- så skulle kobberet ikke ire og knække