Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  fra 1300 til 1600 ccm

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Jeg ser jo, at man kan købe et nyt 1600 cylinder sæt. og nye topstykker. Hvordan virker det ? kan man sætte større cylinder på en standard 1300 motor ? og skal der invisteres i andet som. f. eks. ny kaburator strømfordeller, eller andet. jeg ved ikke så meget så håber der er en derude med noget erfaring på området.
(permalink) vwanders Member
Skrev for 21 years siden | | | |
8) Du skal ha' en 1600 karb på med tilhørende strømfordeler..
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) Farmer Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Men du kan altså osse omdyse din 1302/03 karburator og bruge 1300 manifolden. det giver faktisk en kanon god motorgang, især i de lavere omdr. Det tæmmer den noget over 4000 omdr. Den kommer til at køre lidt a´la en sgl.port, bare meget mere omdrejningsvillig.
T.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Anonym Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Det korte af det lange, er at du skal bore dine topstykker op til 1600 størrelse. Eller købe 1600 topstykker.
Resten bruger du bare som Farmer siger

Reply

You must log in to post.