Jeg tror jeg kan besvare dit spørgsmål. Min far arbejder der hvor de producerer den.Eller har produceret den. Man kan ikke få noget til de gamle mere. Princippet bestod i man pillede dækslet under sien af, og monterede en dypkoger på bundkarret. Jeg har en som, jeg har haft monteret på min cab, men den bliver så lav, at man ikke kan køre over noget. Så den har jeg pillet af igen. Varmelegemet sidder udenfor bundkarret, så den kvikke læser, kan jo nok regne ud, at frihøjden bliver meget lille. Og især hvis bilen er lidt træt i bagfjederen
Håber det besvarer dit spørgsmål.
Hej.
Jeg mailer lidt sammen med en VW gut som bor i Skagway, på grænsen mellen British Columbia, Yukon og Alaska. Og der blir det altså osse jævnt koldt. de bruger en pendant til DEFA modellen. Han fortalte mig at de lavede en muffe til at samle ledningerne med ved stikket, og førte så ledningen tilbage og op i motorrummet, gennem et stykke kobberrør. Og derfra ud til kofangeren hvor selve "koblingsstikket så blev sat. V. -30 gr. skulle den gerne bruge en ½ time til at varme olien op til + 20 gr.
T.