Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

1300/ 68 ... på samlebåndet IGEN

Tags:
No tags yet.

(permalink) Haardberg Member
Skrev for 20 years siden | | | |
uha uha. der røg vist et billede for meget på :lol:
(permalink) Krimi Member
Hej Mette. Om pladerne er med emalje er jeg egentlig ligeglad med... bare de er sorte. Jeg havde en gang en Morris Mascot fra '76, men den kunne jeg desværre ikke få sorte plader på :-(

Det er ellers en sjov bil sådan en Morris, men er en boble ikke lige så sjov?
(permalink) Mette Administrator
Altså Krimi.. hvis du vil have sorte plader på så må du jo finde en der stadig er indregistreret med sorte plader.. Eller som sagt få fat i en fra før 1960.
Andre muligheder er der ikke rigtigt.
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) dRjENSEN Member
Det med A4-blokken.. Er det hvis man hiver alle siderne af, spreder dem ud og ligger dem ved siden af hinanden!? (just kidding :lol: men kunne ikke lade være :wink: )
(permalink) tagsnket Member
Kære dRjENSEN .... du har RET.

da jeg selv begyndte at pille i den så´n RIGTIG kan jeg sku GODT SE det nok er det ABSOLUT NEMMESTE bare at skifte HELE panelet i føresiden :-)

de der også er et mindte hul i varmakassen, der hvor selen til føren er monteret :roll:
så som du siger, der er lidt mere end bare det der stykke A4 som JEG snakkede om for L
Hey jeg skal til falster på torsdag, ringer lige i aften hvis du eller er hjemme. Ellers så send en sms

Lennart
[color=darkred:dec1a40055][size=9:dec1a40055]nu håber jeg da ikke din smed mener det er alt for umuligt...[/size:dec1a40055][/color:dec1a40055]

[color=orange:dec1a40055][size=18:dec1a40055]men en RIGTIG SMED KASTER sig vel også over så´n et panel men LYSTEN.... Som en lille dreng over sin F
har talt med ham og han mener ikke det er en umulighed. Hvis nu vi siger at jeg giver besked i løbet af næste uge?

Hilsen Lennart
[marq=up:f0bdc6f6a5][marq=down][color=darkred:f0bdc6f6a5]bilen er endnu ikke solgt ... og jeg har stadig intet panel købt, så den er stadig til salg :-) ... hvis nogle skulle have interesse, inden den ender hos DR.Tagsænket ... under hans FORF
(permalink) Krimi Member
Hvad står den så i p.t. ?
De der close-ups af rust er jo ikke ligefrem den bedste reklame!

Det var forresten mig der ringede til dig og spurgte ang. sorte plader. Men der kom aldrig svar.

Lars
jeg kunne ikke få noget svar hos politiet ... det kunne de ikke fortælle mig, før jeg kom med reggistrings-attesten, som jeg jo IKKE havde med den dag :-( ... og lige nu, har jeg kun knallert :-( ... så det ser sløjt ud ;-)

men undersøger det, når jeg selv syner bilen ... så snart, jeg har fremskaffet et panel, og får det KOGT ind i det dejlige styrhus :-)

rusten er INGEN HINDRING :-) **ggg**
den kan ikke få sorte plader. så skal bilen være fra før 1958 (ca). se evt. politiets hjemmeside

Mvh. Lennart
[quote:994c72e4ac="Krimi"]
De der close-ups af rust er jo ikke ligefrem den bedste reklame!

Lars[/quote:994c72e4ac]

Da er sg. da bedre at se rusten her istedet for når man har kørt 100 km. og så først opdager det når man kommer frem og så måske mister modet, ik?

Lennart
fra F
(permalink) hendrixxx Member
puha....grimt varmekanal der!!!! men som nævnt så er det til at gå til for den øvede!!! er bunden ved donkraftfæstet ikke også røget?? det er varmekanalen i ve. side der er røget ik?? man kunne jo godt være lidt interesseret hvis det var for jeg har sådan en liggende!!

hvad er prisen så nu da rusten var lidt mere omfattende end først antaget??
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
piisen er den SAMME ..... UANSET HVEM, der så spørger ... da det erså lidt, at jeg laver den selv, hvis ingen andre vil betale for en GOD bil ... så LAVER JEG DEN, K
(permalink) Anonym Member
har været monteret med enkelte svejseklatter men pillet af igen!!! ellers helt ny........med lidt vinkelslib og sort maling så kan du sgu ikke se den har været monteret før!!!

400kr og så tager jeg den med til lolland ved lejlighed!!
jeg ville ALLER HELST se et billed af det der panel... så jeg ikke køber katten i sækken ;-) ... med mindre du skal til lolland i løbet af de kommende 2-3 dage ??? ... så er jeg frisk :-) ... det er da 100% sikkert ....

mvh Tagsænket.
[marq=down:5ef15cc4ea][color=darkred:5ef15cc4ea][size=24:5ef15cc4ea]BILEN ER IKKE L
[color=darkred:332aa050c3][size=12:332aa050c3]billder, så man lige kan følge lidt med... i hvad der sker med EVT DIN kommende bil .... så man kan se, der KUN bliver sprunget over, hvor G
[color=darkred:0f02f9c80b]flere billeder, til de NYSGERRIGE :-)[/color:0f02f9c80b]
billeder.
så er der lige lidt flere billeder til den der har lyst til at følge med ...
eller til den, der herne vil se et panel blive SLAGTET på det groveste :-)

eller eller eller eller ...

alle er jo velkomne .-)

Mvh Tagsænket.
lidt flere billeder :-)
flere billeder...

Reply »

You must log in to post.