Det ser godt ud, spændende at følge :-)
fortsæt med at skærehul, så kan der snart blive plads til en type 4 motor uden at modificerer blæsesystemet :lol:
du har måske selv set den slags ... det er da et underligt sted at rustne va ;-) ...
der er intet metal tilbage, men det er KUN sden der lille plade, selve inderskærmen, er ikke angrebet OVERHOVED.... er det ikke underligt ... men det stykke af blæser-skjoldet der, det var HELT væk :cry: ...
men pyt, inden længe... så er der kun malerarbejde tilbage ...
ved forresten , at bagskærmene er lige på kanten til at være færdige, men der var også MANGE småbuler ...
så der er snart en lille BOBBOL til salg ... endnu en ;-)
Mvh Tagsænket :-)
[color=darkred:299dc14c3a]Bilen er SELVF
Det var ellers noget af en A4-blok!
var det hvis man hev alle siderne af den og holdt dem op imod bilen :?:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Det er sku altid meget værre når man først får gravet i det!
jo-jo... det var måske lidt mere omfattende end jeg havde forventet... men har jo også ANDET end bare klargjordt den til syn.... også kræset lidt for detaljerne :-)
mvh Tagsænket.
hvad har du så regnet med at du vil forlange for den nu når du har renoveret den
[size=9:80f2bfeb88][color=darkred:80f2bfeb88]citat : Hartberg :: hvad har du så regnet med at du vil forlange for den nu når du har renoveret den[/color:80f2bfeb88][/size:80f2bfeb88]
[color=orange:80f2bfeb88]
[size=12:80f2bfeb88]hvad jeg "FORLANGER" VED JEG DA IKKE LIGE ....
jeg kunne jo spørge om det SAMME, hvad du vil give :roll:
du kender mig jo , da du har været nede og se bilen før, og GODT nok er jeg til at handle med, men FOR
stilhed.... kære HARTBERG.....
du troede måske du kunne få den for 10000.- / nysynet **GGGG**
sys jo du blev MEGET stille 8)
eller er du på udkig ANDRE steder også 8O **GG**
Mvh Tagsænket.
Har du bygget den om til elektrisk døråbner? Syner der mangler et dørhåndtag, eller hul til?
/Ole
[quote:f7c89e9a08="tagsænket"]stilhed.... kære HARTBERG.....
du troede måske du kunne få den for 10000.- / nysynet **GGGG**
sys jo du blev MEGET stille 8)
eller er du på udkig ANDRE steder også 8O **GG**
Mvh Tagsænket.[/quote:f7c89e9a08]
Næe. Jeg var såmænd bare int. hvad du ville have for bilen når du blev færdig. Der kunne jo være der var nogle på nettet der var int. i bilen
[color=orange:7bff8a0694]her er den så min kære ven JENS ;-)[/color:7bff8a0694]
Den er godtnok blevet flot !!! 8O
Jeg kan huske at jeg rystede på hovedet de jeg så den første gang :oops:
Er da rimelig interesseret, er den stadig ikke solgt??
[size=9:7d7d042b10][color=darkred:7d7d042b10]kasperknudsen
Gæst
Skrevet: Fre Nov 05, 2004 8:28 am Emne::
--------------------------------------------------------------------------------
Er da rimelig interesseret, er den stadig ikke solgt?? [/color:7d7d042b10]
[/size:7d7d042b10]
[size=12:7d7d042b10][color=orange:7d7d042b10]som du spurgte så JA... er den stadig til salg :-) .... og det bliver den VED med at være ... det eneste der ændre sig er : prisen ;-)
Mvh Tagsænket[/color:7d7d042b10][/size:7d7d042b10]
[color=darkred:3962de0ea8]og takker for hjælpen, e spillerummet, hvor jeg ikke lige var her ;-)
Takker : mathiasen
veteran VWNetter[/color:3962de0ea8]
God weekend vw-folket.