Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Hjææælp! Råd og vejledning ang

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 20 years siden | | | |
øhh Ib, hvad skal du med den baywindow-undervogn du har liggende i haven?? Du ku vel ikke finde på at svejse irs på en splitbus, vel???

René
(permalink) Bornholmer Member
nej - den kan da boltes på din torsk - vidste du ikke det ???? :P - men du har ret - min 13 vindues bus er sådan set helt VILDT sjælden her i danmark - sån set vist nok den eneste - hehe - de der splitbubler er jo ved at være allemands eje - dem er er der sgu nok af - vi har jo tre i vores klub feks - ud af 15 biler - det er jo 20 % - så bare skær løs i det gamle lort - der er sgu nok af dem 8) :wink:
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Rasser Member
[quote:2fc0908d02="Bornholmer"]nej - den kan da boltes på din torsk - vidste du ikke det ???? :P - men du har ret - min 13 vindues bus er sådan set helt VILDT sjælden her i danmark - sån set vist nok den eneste - hehe - de der splitbubler er jo ved at være allemands eje - dem er er der sgu nok af - vi har jo tre i vores klub feks - ud af 15 biler - det er jo 20 % - så bare skær løs i det gamle lort - der er sgu nok af dem 8) :wink:[/quote:2fc0908d02]

Nu er det godt nok en 54´ .... men mener du ca. sådan her ???

:wink: :wink: :lol:

[img:2fc0908d02]http://www.hjem.wanadoo.dk/~wan32965/54/cut1.jpg[/img:2fc0908d02]

[img:2fc0908d02]http://www.hjem.wanadoo.dk/~wan32965/54/cut2.jpg[/img:2fc0908d02]

[img:2fc0908d02]http://www.hjem.wanadoo.dk/~wan32965/54/cut3.jpg[/img:2fc0908d02]
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) ulrik Member
Av for pokker da`. Jeg er da bare helt vild glad for alle jer der er kommet med nogle gode råd, ja selv også kritik, sådan kan vi li det!! Jeg har tænkt mig at få den malet blanksort. Få fat i et par lukkede polerede pladehjul(dem med nitter i fælgkanten) Hvis nogen har et ide`om hvad de hedder? ville jeg gerne vide det og hvad str kan man bruge så det ser sejt ud uden at skulle skade karrose/skærme. Kabinen i bilen skal trækkes om. Har tænkt på beige læder eller lysere endnu. Jeg kan ik rigtigt se hvad de gamle sæder har været, men det er noget i den stil, bare kun stof. Men det stof er vel ik til at finde nogen steder i dag? Jeg skal ik ha`lavet bilen om til vildt ræs, men som en af i andre tilføjede: Bare sådan den kan bygges tilbage til original på en weekend. Jeg har fundet den udstødning jeg vil have. Kender en der har 3 stk ORIGINALE Porsche rustfri potter til salg. Der er stemplet 911 i dem. Sprit nye. 2 indgange og en udgang. Der er to tilbage. Pris?? Ja, byd... Vi starter på en tusse. Er blevet tilbudt en porsche 356 motor og gear, mener hen sagde 75 hk. Er det noget der duer og er det nemt, igen uden at skulle lave om på alt for meget? Men igen, mange tak for råd og vejledning..Hej!
Fælgene hedder CENTERLINE du skal finde dem med boltmønster der hedder 5 x 205 - de bagerste skal være 5 1/2 i bag og 4 1/2 i for hvis du skal være rigtig hard core - ang interiør - så er læder sgu for bøsser - jo du kan finde det org stof og du kan købe det færdig syet - det er pisse dyrt - men det er læder vel også - ang motor vil den gamle porsche motor være skide go stil - og potterne - jahhh - men der findes andet der er bedre og tilpasset til motoren som ser mindst ligeså feeed ud - sæt igang
(permalink) vwmorten VW-Guru
fælgene du søger kaldes for Centerline, fås også i kopier

orig. stof til dine sæder kan fås hos "Himmelservice" i tyskland, -koster nok det samme som læder

En 911 udstødning kan absolut ikke være i en bobbel, den er ALT for stor

356 motor er sjov, men ikke den mest effektive for pengene. -Men absolut cool i en 51ér
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
hvaa Holmer, har du homofobi?, er det ikke iorden at være bøsse og være på vwnettet?, er busser for jøder..? -er det den tone vi skal have herinde..?
26150707
(permalink) ulrik Member
Hvad vil du skyde på at et indtræk koster? 8-10. Jeg syntes ellers den udstødning var sprød.
fælgene finder du lige her på vwnettet..!

klik her:
http://www.gearheads.dk/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=53362&highlight=#53362

sæder: jeg vil skyde på stof for en 3-4000 + en sadelmager

356 motorer har jeg set fra 10k og opefter. Køb en i komplet god køreklar stand, ellers bliver det for dyrt/svært for dig.. -eller overvej en nyere type 1 motor som Danborn foreslår højere oppe
26150707
(permalink) ulrik Member
Tak Morten! Han havde hjulene endnu. Dem sætter jeg mig på tror jeg. Det er da lidt svært at vælge nu med stof eller læder. Tror lige at jeg skal rulle lidt rundt med det endnu. Jeg kan ik få mine billeder ind. Er der krav til str??
(permalink) Peter_Plade Member
I det forige nummer af ULTRA VW er der en artikel
hvor de lægger en 356 motor i en 60er det kunne være
der stod noget du kunne bruge. Og i nummeret før er der
en feature på en 56er også med 356 motor.
http://vw-bluehats.blogspot.com/
40356342
peterplade[@]mail.dk
ja, billeder må max fylde 50kb og ikke have æøå og andre mærkelige tegn i filnavnet
26150707
jeg har fjernet begrænsningen på 640x480, men prøv at holde dem dernede alligevel, ellers "kænterer" hele vwnettet, og folk der har små skærme skal scrolle alt for meget
26150707
(permalink) TonniDK Member
Det er i orden 8O

8) Selv om man er på slankekur kan man jo godt kage i den ! 8)

(jeg har slettet et indlæg hvor jeg bager kage)
(permalink) ulrik Member
Hvor kan man købe nye centerline fælge henne og hvad koster de ca?? Tror ik dennis vil handle. Svarer ik mere. Det er da lidt bittert... :cry:
(permalink) ulrik Member
Dennis trak sig tilbage. Så hvis der er en derude der har et sæt centerline alifælge til salg, er jeg helt sikkert interesseret i dem. :?
Jeg er ikke sikker på at man kan købe dem "nye" mere - så du må ud og lede på det internationale marked, såvidt jeg ved er der ikke så mange der her dem her i danmark - så de biver måske lidt svære at finde - kan man sradig få dem nye skal du nok ha dem hjem fra USA eller lign
(permalink) 1200 Member
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/shop_main.cgi?func=start&wkid=2011547553

De har dem hos csp, hvis det er dem her i snakker om.
(permalink) dRjENSEN Member
Du kan købe centerline fælge hos f.eks CSP i tyskland, om man skal bruge adapters for at få dem til at passe på din bil ved jeg ikke.
lige en detalje venner - CSP har ALT i deres katalog - men men men - det er ikke alt de kan skaffe - bla fuchs med 205x5 boltmønster kan de IKKE skaffe - selvom det er i kataloget
(permalink) MitchBuchannon Member
Ib: Hvorfor skulle man ikke kunne købe Centerlines i 5x205 længere?

Så vidt jeg ved eksisterer Centerline da endnu.. Og jeg tror da også stadig der laves kopier.. Men Ulrik tag lige og søg lidt på Erco.. De laver de fedeste (letteste) pladefælge.. Verdensklasse!!!
(permalink) Danborn Administrator
Hva' snakker du om, "Erco" og hvor meget er det så liige de koster??..... Tror du ikke at det ville være mere passende med et sæt kopier?? til en rimelig penge!.......

Jesper
My drinking team has a racing problem.... 23201389
(permalink) hendrixxx Member
fastold:det er bunden der er afgørende for hvad årgang bilen er, og min baja er på en 67 bund, men karossen er et par år ældre......desuden er der mange 60'er biler og lige knapt så mange primo 50'er biler.......min baja var syg alle de steder den skulle skæres, så enten kunne jeg lade være med at købe karossen (og så ville den være helt færdig et par år efter) eller også kunne jeg give den livet tilbage....beklager at jeg satte den på en 67'er bund hvis det vildleder for meget!!! 8) 8) . Men so0m du selv siger så skal man da passe på det der er sjældent.......og var min en 67'er hele vejen igennem ville den sikkert have taget sig lidt anderledes ud idag, men den er en bastard af flere biler!!

Men uanset om 51'er er rådden eller ej så skal den ikke bygges om i karossen.....det ville være S
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
[quote:8593ab9d76="MitchBuchannon"]Ib: Hvorfor skulle man ikke kunne købe Centerlines i 5x205 længere?

Så vidt jeg ved eksisterer Centerline da endnu.. Og jeg tror da også stadig der laves kopier.. Men Ulrik tag lige og søg lidt på Erco.. De laver de fedeste (letteste) pladefælge.. Verdensklasse!!![/quote:8593ab9d76]

Står der ikke [b:8593ab9d76]HVIS[/b:8593ab9d76] ????? sån ser det da ud
(permalink) ulrik Member
ERCO.. Hvor finder man dem?? :?:

Reply »

You must log in to post.