Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hjææælp! Råd og vejledning ang

Tags:
No tags yet.

(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 20 years siden | | | |
http://www.wolfsburgperformance.com/pages/products.htm

[img:66046f9a57]http://www.wolfsburgperformance.com/images/erco400.jpg[/img:66046f9a57]

Efter min mening de hardcoreste hjul efter real BRM's
-------------------------------------------
(permalink) Jvang Member
Skrev for 20 years siden | | | |
fed diskussion!!!

der er mange holdninger og mange aspekter...

jeg er jo ved at fedte med sådan en gammel balje og jeg er ved at være

færdig med bunden. Jeg købte en komplet 64er bund, hvor jeg har taget

gearkassen og forbroen fra! gearkasse ophænget skal skæres af

splitbunden og 64er ophænget flyttes over... MEN det er langtfra nok!!!

akslerne på gearkasserne er ikke helt ens, støddæmper befæstigelserne

er forskellige, de er sidder skråt på 64eren og lige på splitten!

derfor er man nødt til at skære og svejse, så begge beslag sidder lige,

ellers kan man ikke sætte en dæmper på!

desuden skal der bruges ekstrem korte dæmpere bagpå, da beslaget til

dæmperen sidder under inderskærmen og ikke i det " hul ", der er på

de nyere... Det er lig med LORTE køreegenskaber og der skal derfor

laves et andet system... Ulrik!

jeg montere IRS på min og laver et specielt beslag/ophæng til mine

dæmpere, så jeg kan få den rigtige afstand imellen dæmper beslagene.

der er selvfølgelig at par andre løsninger, men denne finder jeg bedst!

udover dette kan du gøre som Rasser skriver...

Udover dette skal du forresten også hive skifterarmen, den der er i

tunnellen ud og svejse det " kuglestykket " gearstangen går resten også

korte lidt ned, jeg tror der er lidt forskel på længden af den arm, der

kommer ud af gearkassen! Splitten er muligvis kortere, det passer

i hvert tilfælde med 10mm!

ellers kan du ikke få en L
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 20 years siden | | | |
til alle jer, der syntes at det er synd at skære i en split... køb en selv og

en BL
-------------------------------------------

Reply

You must log in to post.