http://www.wolfsburgperformance.com/pages/products.htm
[img:66046f9a57]http://www.wolfsburgperformance.com/images/erco400.jpg[/img:66046f9a57]
Efter min mening de hardcoreste hjul efter real BRM's
-------------------------------------------
fed diskussion!!!
der er mange holdninger og mange aspekter...
jeg er jo ved at fedte med sådan en gammel balje og jeg er ved at være
færdig med bunden. Jeg købte en komplet 64er bund, hvor jeg har taget
gearkassen og forbroen fra! gearkasse ophænget skal skæres af
splitbunden og 64er ophænget flyttes over... MEN det er langtfra nok!!!
akslerne på gearkasserne er ikke helt ens, støddæmper befæstigelserne
er forskellige, de er sidder skråt på 64eren og lige på splitten!
derfor er man nødt til at skære og svejse, så begge beslag sidder lige,
ellers kan man ikke sætte en dæmper på!
desuden skal der bruges ekstrem korte dæmpere bagpå, da beslaget til
dæmperen sidder under inderskærmen og ikke i det " hul ", der er på
de nyere... Det er lig med LORTE køreegenskaber og der skal derfor
laves et andet system... Ulrik!
jeg montere IRS på min og laver et specielt beslag/ophæng til mine
dæmpere, så jeg kan få den rigtige afstand imellen dæmper beslagene.
der er selvfølgelig at par andre løsninger, men denne finder jeg bedst!
udover dette kan du gøre som Rasser skriver...
Udover dette skal du forresten også hive skifterarmen, den der er i
tunnellen ud og svejse det " kuglestykket " gearstangen går resten også
korte lidt ned, jeg tror der er lidt forskel på længden af den arm, der
kommer ud af gearkassen! Splitten er muligvis kortere, det passer
i hvert tilfælde med 10mm!
ellers kan du ikke få en L
til alle jer, der syntes at det er synd at skære i en split... køb en selv og
en BL
-------------------------------------------