Hej er der nogle der ved om det er lige så godt at bore topstykker fra en 1,3 motor til en 1,6. Eller er det bedst at have de org. altså 1,6 topstykker på?
Hilsen Peter
forskellen på 1300 og 1600 dobbeltportede toppe er minimal.
Hvis du sørger for at kompressionen ikke kommer for højt op når du får dine 1300 toppe boret skulle der ikke være nogen problemer
-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
Hej
Lige et tillægs? hvordan ændre man kompressionen?
Og hvad skal den ca være på en 1600 med db weber?
mVWh Bjørn
Forbrændingkamrene er mindre på en 1300. Dem bør du fræse op så de kommer til at ligne 1600.
Men det kan også øge kompressionsforholdet at lade være -- S
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.