Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Topstykker til 1303

Tags:
No tags yet.

(permalink) pelleboy Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hej er der nogle der ved om det er lige så godt at bore topstykker fra en 1,3 motor til en 1,6. Eller er det bedst at have de org. altså 1,6 topstykker på?
Hilsen Peter
(permalink) vwmorten VW-Guru
Skrev for 20 years siden | | | |
forskellen på 1300 og 1600 dobbeltportede toppe er minimal.
Hvis du sørger for at kompressionen ikke kommer for højt op når du får dine 1300 toppe boret skulle der ikke være nogen problemer
-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) SVINGEL Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hej

Lige et tillægs? hvordan ændre man kompressionen?
Og hvad skal den ca være på en 1600 med db weber?

mVWh Bjørn
-------------------------------------------
Bjørnen
b.svingel@gmail.com
Frederiksværk 21796352
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Forbrændingkamrene er mindre på en 1300. Dem bør du fræse op så de kommer til at ligne 1600.
Men det kan også øge kompressionsforholdet at lade være -- S
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.