Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Import, forskel på Sverige og Tys

Tags:
No tags yet.

(permalink) Leonard Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Der er vel ingen forskel på at hente en buggy i hhv. Sverige eller Tyskland.
Hvis en tysker er indreg. og tüv-godkendt er den så nem at få synet i DK?
(permalink) Heide Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Der skulle ikke være det helt store forskel men min erfaring er bare jeg hellere tager til sverige og køber de er mere omhyggelige end tyskerne de er og der får du også noget ordentlig isenkram og tænk deres penge er ikke så meget værd HEHE Daniel
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hvis den bare er opkortet efter VWs anvisninger er det lige meget hvor den kommer fra.
At den har været kørt i et andet land er ligemeget. VW type1 er kendt over hele verden og opkortningen/ombygningen til buggy står VW jo også inde for.
Husk de udenlandske papirer og en vejeseddel, ikke over 24 timer gammel
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.