Hej
Fra tirsdag aften, hvor der var garagebesøg hos henrik
John:> Jeg har lagt 3 billeder ind i dit eget indlæg.
Hejsan
Så er der friske målinger fra rullefelt på min nye ven
en rigtig bundtrækker
140Hk v. 4700 omdr
216Nm v. 3700 omdr
John
Hey John,
Har du haft nogle indkøringsproblemer med de Idaer??
Spør bare fordi jeg er lidt nysgerrig på om det var dem der var skyld i mit motorproblem som jeg aldrig fandt en løsning på. havde lidt på fornemmeren at der var noget med "skvulpepladen" i svømmehuset..
Vh Spring
Hej Spring
Ingen problemer med karburatorerne de kører som en drøm selvom nogle er skeptiske
så hvis du havde problemer stammer de ikke fra dem
John
hej John
Det ser sgu godt med alle dine nye venner......
Lars
-------------------------------------------
Hæ hæ....
Det er Fan.... dejligt, at se ....du har set lyset.....En type 1 motor med kubik, et ved man hvad er.
Type 4 er kun for dem som ikke kan finde ud af at tune en type 1.
Mvh Floyd Clymer alias Cliff Bak
-------------------------------------------
If you can't fix it, chrome it..
tlf. 20480388
Luk nu bare røven Floyd :lol: :lol:
Var der ikke noget med en skummel affære med dig og SP og en 1910 T4. :D
Ellers fed artikel i Speed med Johns nye ven.
hyg
mvh
Henrik
[quote:f5c1bedbf1="Floyd_Clymer"]Hæ hæ....
Det er Fan.... dejligt, at se ....du har set lyset.....En type 1 motor med kubik, et ved man hvad er.
Type 4 er kun for dem som ikke kan finde ud af at tune en type 1.
Mvh Floyd Clymer alias Cliff Bak[/quote:f5c1bedbf1]
det har jeg også hørt lidt om 8O
Type 4 er for dem der KUN vil lave det en gang 8) 8)
Type 1 er for dem der aldtid vil rode med det/ og kan ikke finde ud af Type 4 8O
JB som der har en type 4 fra sp :roll:
[quote:9e8a41bbde="Floyd_Clymer"]Hæ hæ....
Det er Fan.... dejligt, at se ....du har set lyset.....En type 1 motor med kubik, et ved man hvad er.
Type 4 er kun for dem som ikke kan finde ud af at tune en type 1.
Mvh Floyd Clymer alias Cliff Bak[/quote:9e8a41bbde]
Ork Cliff Bak gamle dreng jeg får sådan en HYLEN for mine øre ..........
Du vælger bare tid og sted hvis du engang skulle være så heldig at få en motor klar til Ghiaen så den kan komme ud i dagens lys hvis den altså kan tåle lyset
Det er ikke meget man har set til den måske du skulle overveje en T4 motor så du kan komme Europa rundt til træf sammen med os andre i luft kølet
:lol: :lol:
haha....Ja og hvem gider at spilde sommeren i en lukket bil :-p
/Niels