Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Min nye ven

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anders-DK Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hej

Fra tirsdag aften, hvor der var garagebesøg hos henrik

John:> Jeg har lagt 3 billeder ind i dit eget indlæg.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 20 years siden | | | |
8)
(permalink) Elnef Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hejsan
Så er der friske målinger fra rullefelt på min nye ven
en rigtig bundtrækker
140Hk v. 4700 omdr
216Nm v. 3700 omdr
John
(permalink) Anonym Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hey John,

Har du haft nogle indkøringsproblemer med de Idaer??

Spør bare fordi jeg er lidt nysgerrig på om det var dem der var skyld i mit motorproblem som jeg aldrig fandt en løsning på. havde lidt på fornemmeren at der var noget med "skvulpepladen" i svømmehuset..

Vh Spring
(permalink) Elnef Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hej Spring
Ingen problemer med karburatorerne de kører som en drøm selvom nogle er skeptiske
så hvis du havde problemer stammer de ikke fra dem
John
(permalink) Lars Olesen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
hej John

Det ser sgu godt med alle dine nye venner......

Lars
-------------------------------------------
(permalink) Floyd_Clymer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hæ hæ....

Det er Fan.... dejligt, at se ....du har set lyset.....En type 1 motor med kubik, et ved man hvad er.

Type 4 er kun for dem som ikke kan finde ud af at tune en type 1.


Mvh Floyd Clymer alias Cliff Bak
-------------------------------------------
If you can't fix it, chrome it..
tlf. 20480388
(permalink) Henrik Harder Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Luk nu bare røven Floyd :lol: :lol:

Var der ikke noget med en skummel affære med dig og SP og en 1910 T4. :D

Ellers fed artikel i Speed med Johns nye ven.

hyg
mvh
Henrik
(permalink) Jens_Bukbjerg Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:f5c1bedbf1="Floyd_Clymer"]Hæ hæ....

Det er Fan.... dejligt, at se ....du har set lyset.....En type 1 motor med kubik, et ved man hvad er.

Type 4 er kun for dem som ikke kan finde ud af at tune en type 1.


Mvh Floyd Clymer alias Cliff Bak[/quote:f5c1bedbf1]

det har jeg også hørt lidt om 8O

Type 4 er for dem der KUN vil lave det en gang 8) 8)

Type 1 er for dem der aldtid vil rode med det/ og kan ikke finde ud af Type 4 8O

JB som der har en type 4 fra sp :roll:
(permalink) Elnef Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:9e8a41bbde="Floyd_Clymer"]Hæ hæ....

Det er Fan.... dejligt, at se ....du har set lyset.....En type 1 motor med kubik, et ved man hvad er.

Type 4 er kun for dem som ikke kan finde ud af at tune en type 1.


Mvh Floyd Clymer alias Cliff Bak[/quote:9e8a41bbde]

Ork Cliff Bak gamle dreng jeg får sådan en HYLEN for mine øre ..........

Du vælger bare tid og sted hvis du engang skulle være så heldig at få en motor klar til Ghiaen så den kan komme ud i dagens lys hvis den altså kan tåle lyset
Det er ikke meget man har set til den måske du skulle overveje en T4 motor så du kan komme Europa rundt til træf sammen med os andre i luft kølet
:lol: :lol:
(permalink) Niels_Kristiansen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
haha....Ja og hvem gider at spilde sommeren i en lukket bil :-p

/Niels
-------------------------------------------
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1

Reply

You must log in to post.